ZERGE VÉLEMÉNYE A GARDIA R300L LÁMPÁRÓL FEKETÉN- FEHÉREN
KINEK ÉS MIRE AJÁNLJUK?
Nagyon jó fényerő nappal is, nagyon jó villogási karakterisztika, jó rögzítés a konkurenciához képest is. Maga a radar része, azaz a hátsó közeledő forgalom mutatása a computeren ugye márkafüggetlen, tehát, a legtöbb Wahoo, Bryton és Garmin computer kezeli és mutatja, lsd. kiegészítők fül. A közeledő autók darabszáma sokszor nem valós, azaz hibás, de erről később. Összefoglalva ár-érték arányban ajánlom bátran a lámpát.
AMIT SZERETNI FOGSZ
- Brutál fényerő nappal is, emiatt az autók plusz 1-1,5 méterrel kerülnek messzebbről
- Látható lesz minden közeledő gépjármű az Garmin Edge vagy Wahoo Elemnt vagy Bryton magasabb kategóriás computereden.
- Nagyobb biztonságban lehetsz a közutakon
- Hátranézés nélkül kerülheted a kátyúkat balról is
- Mutatja az autós forgalmat az Edge készülékeden, s kiemeli a gyorshajtókat
- Csippanással jelzi, ha jön autó, szintén csippan, ha tiszta a terep.
- Féklámpaként is üzemel
- Type-C töltése megbízható és gyors
- A gyors hajtó autósoknak igen erős és zavaró fényvillanásokat ad, hogy messziről lásson
AMIT HIÁNYOLTAM
- Nem mutatja pontosan a közeledő járművek számát, többször előfordult, hogy a busz után már nem látja előre az autókat
- Hiányolom ebből is azt, ha a computert nyomkodom tekerés közben, akkor is mutassa a közeledő autókat a jobb képernyő sávban a computeren.
RÉSZLETESEBBEN
A lámpát teszteltem többször is. Alapvetően ezen lámpák tudása két részből áll.
- Villogás éjjel és nappal.
- Közeledő gépjármű forgalom figyelmeztetése a computereden/ órádon vagy a telefonodon.
A villogásra panasz nincs. A féklámpaként is működő megoldása a Brytonnak ötletes és jó. Az USB-C töltés megbízható és gyorsabb, mint a micro-USB. A Radar hátsó látótere 150 méter körüli, azaz egy normális autóst 10 másodperccel, egy gyors autót, aki 120-al közeledik 4,5 másodperccel látja hamarabb, mint ahogyan elmegy mellettünk. A radarok legfőképp amiatt hasznosak, hogy a hátsó közeledő forgalmat akkor is érzékeli, amikor nem halljuk a közeledést, ez legtöbbször nagyobb forgalmú utakon van, illetve, ha a szemből érkező autók hangja elnyomja a közeledőket. Ekkor van az a helyzet, hogy vagy feszesen az út szélén tartjuk a kormányt, de ha nem jelez a radar, akkor nyugodtak lehetünk, hiába jönnek szemből többen is, a jobb sáv széle a miénk. Tesztjeink során szinte egyszer sem tudta a Bryton, hogy a kamion vagy busz mögötti forgalmat lássa, azaz nem látott mögéjük. Többször előfordult az is, hogy egy autót jelzett, majd kettő lett belőle, de ezek nem voltak zavaróak, hiszen eleve számítottam arra, hogy autó jön hátulról, azaz a fő jelzése megvolt. A rögzítése a nyeregcsőre nekem tetszik, van három pogácsa, amikből választhatunk. A telefonos Bryton Gardia App-ot letölteni kötelező lesz, itt frissítjük a lámpa szoftverét, amit folyamatosan javít a Bryton, így érdemes is, illetve itt lehet állítani azt is, ha van közeledő jármű, akkor adjon hangjelzést, vagy ha már nincs, akkor is zárja le egy csippanással. Ez a Garminnál is megvan, s jó dolog. A féklámpa funkció alapból be van kapcsolva, ha ezt nem szeretnénk, szintén a Gardia alkalmazásban lehet kilőni.
GYÁRI LEÍRÁS
BRYTON GARDIA R300L kerékpáros hátsó lámpa radarral
Gardia R300L
ERŐTELJES TÁMOGATÁS BRINGÁSOKNAK
Tekerj az utakon magabiztosan a
Bryton GARDIA R300L
radarral.
Működése kettős, hiszen lámpa és radar egyben, mindkettő a biztonságod szolgálja. Amikor járművek közelednek hátulról, a kompatibilis kerékpáros computereden vagy órádon vagy a GARDIA alkalmazáson megjelenő értesítések mellett a Bryton GARDIA R300L automatikusan fénymódot vált, hogy a közeledő járműveket figyelmeztesse.
KETTŐS VÉDELEM.
LÁMPA ÉS RADAR.
VIGYÁZZ RÁD HÁTULRÓL
A Bryton GARDIA R300L-vel magabiztosan kerékpározhatsz. A GARDIA R300L radarérzékelő akár 190 méter távolságból is érzékeli a hátulról közeledő járműveket. A kompatibilis kerékpáros computereddel vagy óráddal zökkenőmentesen együttműködik a GARDIA R300L és vizuális / hangjelzéssel is figyelmeztet a közeledő járművekre téged.
FELMÉRI A VESZÉLYT
A Bryton GARDIA R300L radar segít elkerülni a nem kívánt meglepetéseket tekerés közben. Amikor hátulról járművek közelednek, a Bryton GARDIA R300L a relatív sebesség alapján automatikusan hozzárendel egy veszélyességi szintet, és megfelelő figyelmeztető fényre vált, hogy figyelmeztesse a hátulról érkező járműveket.
KÉSZÜLJ ARRA, AMI KÖZELEDIK.
AUTOMATIKUS FÉNYMÓD
Ha a GARDIA R300L kompatibilis Bryton kerékpáros computerhez vagy órához csatlakozik, a beépített fényérzékelő használja a világítási mód beállításához az aktuális fényviszonyok alapján. Ha elegendő fényt észlel, a hátsó lámpa nappali villogásra vált, hogy kímélje az akkumulátort, ha sötétebb körülmények között tekersz, a hátsó lámpa automatikusan éjszakai villogásra vált.
FÉKLÁMPA IS
A beépített G-érzékelőt használva a Bryton GARDIA radaros hátsó lámpa érzékeli, ha fékezel, és féklámpával értesíti a mögöttünk haladó járműveket, csökkentve az ütközések lehetőségét lassításkor vagy vészfékezéskor.
ANT+ RENDSZER
A beépített ANT+ integrációt kihasználva a GARDIA R300L radar és hátsó lámpa képes a kompatibilis fényszórókkal és kerékpáros compurekkel hálózatot alkotni, így a fényszórók és a hátsó lámpák közvetlenül a kerékpáros computerről vezérelhetők - beleértve a be- és kikapcsolást és a fénymód beállítását is.
TESTRESZABHATÓ
ÜZEMMÓDOK
LÁTHATÓSÁG NÖVELÉS
A Bryton GARDIA R300L radart és hátsó lámpát úgy tervezték, hogy felhívja a figyelmet a kerékpárosokra, hogy ne vegyüljenek a háttérbe a járművek számára. Nappal a menetfény villogó üzemmódban akár 1,6 km-re is megnöveli a nappali láthatóságod tekerés közben.
TÖBB FÉNYMÓD
A Bryton GARDIA R300L többféle világítási móddal rendelkezik, hogy minden alkalommal támogassa bringázásod, hogy mindig látható legyél bármilyen körülmények között, beleértve a folyamatos fényes, a folyamatos alacsony, a nappali villogó, az éjszakai villogó, illetve a group ride üzemmódokat. Ezenkívül egy kompatibilis kerékpárkomputerrel közvetlenül a képernyőről állíthatod be a fénymódokat.
ÜZEMIDŐ,
SZÁZALÉK MELLETT HÁTRALÉVŐ ÓRASZÁM
TÖLTÖTTSÉG
Eleged van abból, hogy az akkumulátor százalékos aránya alapján számolod át, hány óra van még hátra az üzemidőből? Egy kompatibilis kerékpárkomputerrel vagy a GARDIA alkalmazással a GARDIA R300L készülékkel való párosítás után a hátralévő akkumulátoros idő egyértelműen megjelenik a képernyőn. A GARIDIA R300L pontos hátralévő akkumulátoros órák kijelzése megkönnyíti az tekerések és a beállítások kezelését, mielőtt elindulnál az utakra.
ERŐTELJES AKKUMULÁTOR
A nagy teljesítményű GARDIA R300L radar/hátsó lámpa 17 órás üzemidővel rendelkezik nappali villogó üzemmódban, de folyamatos világítással is 12 órát tud. Ha merül a lámpa, úgy a fényt halványítja, hogy ne maradj hátsó lámpa nélkül. A töltés természetesen USB-C kábellel gyors és kényelmes.
RÖGZÍTSD & MENJ
ALL-IN-ONE RÖGZÍTÉS
RÖGZÍTÉS
A Bryton GARDIA R300L innovatív, minden egyben rögzítő rendszerével a Bryton GARDIA R300L megkíméli a bonyolult lámpák beszerelésének gondjától. Egyszerűen rögzítsd a GARDIA R300L radart a kívánt pozícióban, és máris indulhatsz! A mellékelt tartó 27,2 mm-es, 30,9 mm-es, 31,6 mm-es csepp és aero keresztmetszetű nyeregcsövekhez is illeszkedik.
MAGABIZTOS TEKERÉS
A Bryton GARDIA App-al
Töltsd le a Bryton GARDIA alkalmazást, hogy a GARDIA R300L radar/hátsó lámpa teljes potenciálját kiaknázd. Ez a hivatalos társalkalmazás lehetővé teszi, hogy ne csak a közeledő járművek állapotát nézd, hanem hangjelzéseket adjon ki és rezegjen, ha járművek közelednek. A GARDIA R300L hátsó lámpáját közvetlenül az alkalmazásból is vezérelheted, hogy könnyedén beállíthassa a beállításait, valamint megkapja a legújabb firmware-frissítéseket is.