Polar óra szerviz

POLAR gyártói GARANCIA

  • 24 hónap   --» órákra, , T31/T31c mellkaspántokra, mellkaspánti modulokra (H1, H2, H7, H9, H10) és Verity Sense.
  • 12 hónap   --» mellkaspánti textilekre, kábelekre, óraszíjjakra, tartókra-rögzítőkre

 

A POLAR szerviz, leépítés miatt nem üzemel üzletünkben, alkatrészhiány miatt üzletünk nem vállal Polar termék szervizelést, csak supportot*.

 

*szoftveres supportot a nálunk vásárolt órákra vállalunk, előzetes időpontegyeztetésnél tudjuk hoz-vár megoldani az esetleges problémákat. Amennyiben a hiba nem szoftveres természetű, úgy a Polar felé tudjuk intézni a garanciális és azon túli megoldásokat. A Polar magyarországi szervize a az alábbi linken található:

https://support.polar.com/hu/support/kapcsolatfelvetel/email_polar

 

POLAR ELEMCSERE ZERGÉNÉL

Polar mellkaspántokban elemcserét vállalunk.

 

CSOMAGKÜLDÉS HOZZÁNK

Amennyiben csomagküldővel* küldik be a hibás nálunk vásárolt garanciális terméket úgy szükséges** papíralapon csatolni a következőket

  • Hibaleírás
  • kontakt e-mail cím 
  • Kontakt telefonszám
  • Amennyiben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla

*Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egy utas díja bruttó 1500Ft.*** Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mailcím szükséges. 

**ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan

***Utánvétes fizetés felára: +990 Ft

 

GARANCIÁLIS SZERVIZ

 

FONTOS: A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál. 

Emiatt máshol vásárolt POLAR termékeket nem veszünk be.

 

ELEMCSERE SZERVIZ

Boltunk szervize a Polar által használt elemekkel dolgozik. Polar órád jó kezekbe kerül, vízállósági próba és tisztítás, órabeállítás után adjuk vissza órádat. Ha meg szeretnéd várni az elemcserét, kérjük egyeztess telefonon.

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhetővé teszi a szervizelést

 

 

 

HOZ - VÁR

Érdemes időpontot foglalni, ha hoz-vár ellátást szeretnénk. Ekkor telefonon vagy e-mailen történhet az egyeztetés.  Egyeztetés nélkül nem tudjuk egyáltalán garantálni a megvárható szervizelést.

Óraszervizünk vízállóságot is vizsgálja minden esetben. Minden garanciánk csak vízálló termékekre vonatkozik. 

 

SZERVIZ ÁRAK

ELEMCSERE

  • Polar WearLink, WearLink Hybrid, WearLink WIND, H1, H2, H3, H6*, H7*, H9*, H10*, RS400, RS800, FT7, FT40, FT60 1000Ft
  • Polar FT4, FT7, CS400, CS500, CS600, S3,  1500Ft
  • Polar F6,F7, F11, F55, RS100, RS200, RS300X  2000Ft
  • Polar S510, S520, S610, S625X, S710, S720, S725X 2500Ft

*elemcserékre a garanciánk 6 hónap kivéve a "*" -al jelölt Bluetooth-os szenzorokban.

 

frissítve 2019.10.28.

 

Zerge azaz Vinczeffy Zsolt

Elektronikai műszerész