Polar óra szerviz
POLAR gyártói GARANCIA
- 36 hónap --» 250.000Ft-ot meghaladó Polar óráknál (magánszemélyeknek)
- 24 hónap --» órákra, , T31/T31c mellkaspántokra, mellkaspánti modulokra (H1, H2, H7, H9, H10) és Verity Sense.
- 12 hónap --» mellkaspánti textilekre, kábelekre, óraszíjjakra, tartókra-rögzítőkre
A Polar magyarországi szervize a az alábbi linken található: |
1szoftveres supportot a nálunk vásárolt órákra vállalunk. Amennyiben a hiba nem szoftveres természetű, úgy a Polar felé tudjuk intézni a garanciális és azon túli megoldásokat.
HIBÁS TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
Amennyiben a hibás terméket csomagküldővel1 juttatja el hozzánk, a csomaghoz papíralapon az alábbiakat szükséges2 mellékelni:
- Rövid hibaleírás
- Az Ön e-mail címe és telefonszáma
- Ha a terméket garanciális ügyintézés keretében küldik vissza, a RENDELÉSSZÁM vagy jótállási jegy és a számla másolata
Van lehetőség arra, hogy a hibás terméket GLS automatán keresztül küldje el hozzánk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheti egy GLS automatába, amelynek rekeszét a kapott csomagazonosító kód segítségével tudja kinyitni. A GLS Locker Return szolgáltatással a csomagot a futár közvetlenül hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatást IDE kattintva érheti el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási időben is – a fogyasztót terheli. Fontos tudnivalók:
Kérjük, hogy a fenti lépéseket pontosan kövesse, hogy a visszaküldés zökkenőmentesen történhessen. |
1A hibás terméket minden esetben kézhez kell kapnunk az ügyintézés megkezdéséhez. Kérjük, hogy a szállítás megszervezését Ön intézze, ehhez elsőkörben a fenn említett GLS Locker Return szolgáltatást javasoljuk, de ön is küldheti hozzánk a GLS futárt.
Amit NEM tudunk vállalni:
- A csomag átvételét csomagponton, depóban vagy postán.
- MPL feladás esetén a csomag nem érkezik közvetlenül üzletünkbe, mivel az MPL jelenleg a III. kerületben, céges címekre, emberhiány miatt nem biztosít házhoz szállítást. Emiatt javasoljuk a GLS szolgáltatás igénybevételét, amely zavartalan kézbesítést biztosít az üzletünk címére.
A hibás terméket kézbe kell kapjuk az ügyintézéshez. Ön is intézheti a GLS csomagküldést részünkre.
Csomagpontra, Depóba vagy Postára nem áll módunkba kiszaladni céges papírokkal, azaz az MPL feladást kizárt, hogy kézhezkapjuk üzletünkben.
2Ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk.
POLAR ELEMCSERE ZERGÉNÉL
Polar mellkaspántokban elemcserét vállalunk.
GARANCIÁLIS SZERVIZ
FONTOS: A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál.
Emiatt máshol vásárolt POLAR termékeket nem veszünk be.
ELEMCSERE |
Boltunk szervize a Polar által használt elemekkel dolgozik. Polar órád jó kezekbe kerül, vízállósági próba és tisztítás, órabeállítás után adjuk vissza órádat. Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhetővé teszi a szervizelést. |
ÁRAK
ELEMCSERE
- Polar WearLink, WearLink Hybrid, WearLink WIND, H1, H2, H3, H6*, H7*, H9*, H10*, RS400, RS800, FT7, FT40, FT60 1000Ft
- Polar FT4, FT7, CS400, CS500, CS600, S3, 1500Ft
- Polar F6, F7, F11, F55, RS100, RS200, RS300X 2000Ft
- Polar S510, S520, S610, S625X, S710, S720, S725X 2500Ft
*elemcserékre a garanciánk 6 hónap kivéve a "*" -al jelölt Bluetooth-os szenzorokban.
frissítve 2025.01.02.
Vinczeffy Zerge Zsolt
Elektronikai műszerész