RÉSZLETESEBBEN
A lámpát teszteltem többször is. Alapvetően ezen lámpák tudása két részből áll.
- Villogás éjjel és nappal.
- Közeledő gépjármű forgalom figyelmeztetése a computereden/ órádon vagy a telefonodon.
A villogásra panasz nincs. A féklámpaként is működő megoldása a Brytonnak ötletes és jó. Az USB-C töltés megbízható és gyorsabb, mint a micro-USB. A Radar hátsó látótere 150 méter körüli, azaz egy normális autóst 10 másodperccel, egy gyors autót, aki 120-al közeledik 4,5 másodperccel látja hamarabb, mint ahogyan elmegy mellettünk. A radarok legfőképp amiatt hasznosak, hogy a hátsó közeledő forgalmat akkor is érzékeli, amikor nem halljuk a közeledést, ez legtöbbször nagyobb forgalmú utakon van, illetve, ha a szemből érkező autók hangja elnyomja a közeledőket. Ekkor van az a helyzet, hogy vagy feszesen az út szélén tartjuk a kormányt, de ha nem jelez a radar, akkor nyugodtak lehetünk, hiába jönnek szemből többen is, a jobb sáv széle a miénk. Tesztjeink során szinte egyszer sem tudta a Bryton, hogy a kamion vagy busz mögötti forgalmat lássa, azaz nem látott mögéjük. Többször előfordult az is, hogy egy autót jelzett, majd kettő lett belőle, de ezek nem voltak zavaróak, hiszen eleve számítottam arra, hogy autó jön hátulról, azaz a fő jelzése megvolt. A rögzítése a nyeregcsőre nekem tetszik, van három pogácsa, amikből választhatunk. A telefonos Bryton Gardia App-ot letölteni kötelező lesz, itt frissítjük a lámpa szoftverét, amit folyamatosan javít a Bryton, így érdemes is, illetve itt lehet állítani azt is, ha van közeledő jármű, akkor adjon hangjelzést, vagy ha már nincs, akkor is zárja le egy csippanással. Ez a Garminnál is megvan, s jó dolog. A féklámpa funkció alapból be van kapcsolva, ha ezt nem szeretnénk, szintén a Gardia alkalmazásban lehet kilőni.