Jótállás

 

Cégünk kizárólag Magyarországon forgalomba hozott, az adott márka magyarországi forgalmazója által rendelkezésre bocsátott jótállási jeggyel ellátva, magyarnyelvű használati útmutatóval értékesíti termékeit.

Az általunk forgalmazott termékekre a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvében és a 117/1991. (IX.10.) számú Kormányrendeletben foglaltak szerint jár a jótállás.

A vásárlónak a terméket a vásárlást követően haladéktalanul meg kell vizsgálnia és az esetleges hibás terméket, s a vásárlástól számított 3 munkanapon belül a Zergesport Kft-nek vissza kell juttatnia vagy jeleznie kell a hibát, természetesen a rossz terméket kicseréljük egy újra vagy visszaadjuk a vételi árát, ha nincs az adott termék raktáron. 3 munkanap letelte után a hibás terméket boltunkba várjuk vissza, s minden garanciális problémát kezelünk vagy az adott márka szerviznénél kell bejelentenie a problémát. A hiba bejelentésétől a szervizelésig a terméket használni nem szabad. A garanciális és egyéb javítás alkalmával felmerülő postai díjak a vásárlót terhelik. 

 

 


POLAR JÓTÁLLÁS

  • POLAR gyártói JÓTÁLLÁS
    • 2014 októbertől:
      • 24 hónap --» órákra, mellkaspánt modulokra, T31/T31c mellkaspántokra, GPS-re, FootPOD-ra, DataLink-re,  tartókra-rögzítőkre, 
      • 12 hónap --» mellkaspánti textilekre, kábelekre, óraszíjjakra
      • 6 hónap   --» elemekre
    • 2014 októberig:
      • 24 hónap --» órákra, , T31/T31c mellkaspántokra, 
      • 6 hónap   --» elemekre, mellkaspánti textilekre, kábelekre, óraszíjjakra, mellkaspánt modulokra, GPS-re, FootPOD-ra, DataLink-re,  tartókra-rögzítőkre

jótállás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a termék jótállási időn belül lett vásárolva, a kitöltött jótállását és számláját is bemutatják, s egy példányát átadja. Amennyiben a termék számlája, és/vagy jótállása eltűnt, a Polar-nak nem áll módjában garanciaként kezelni a hibás terméket. Amennyiben POLAR termékét nálunk vásárolta, úgy számlája nem szükséges a Garanciális javításhoz, azt könnyen pótolni tudjuk, ha tudja milyen néven történt a vásárlás. Ha a nem garanciális javítás összege átlépné az előzetesen megbeszélt összeget, úgy a szervizes, vagy mi visszahívjuk, s egyeztetünk a termék további sorsáról, javításáról. Az általunk kiadott Polar termékeket sorszám szerint könyveljük, így számla nélkül is visszakövethetők, akkor is, ha nincs meg a tulajdonos számlája.

FONTOS: a POLAR márkának van hivatalos szervize Magyarországon!

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhető.

 


GARMIN JÓTÁLLÁS

A jótállási jegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező! A javítás vagy csere időtartama 4-5 hét is lehet, de a 2020-as átlag csereidőnk egy munkanap volt.

Jótállási idő:

  • 3 év 250.000Ft feletti termékár esetén
  • 2 év 0 - 250.000Ft közötti termékár esetén

Jótállási időben és azon túli ügyintézést kizárólag a magyarországi Garmin viszonteladói hálózatán forgalomba hozott és igazolt Garmin készülékeknél vehető igénybe.

FONTOS: a GARMIN márkának nincs szervize Magyarországon sem, a hardveresen hibás termékeket vagy jótállási időn belül cserélik, vagy a jótállási időn kívül egy fix díj ellenében cserélik! A GARMIN fix díjas csereárai csak a Magyarországon hivatalos viszontleadótól, számlával és garanciális papírral igazolt termékre érvényesíthető. A FIX díjas csereárakat itt találja.

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhető.

 


SUUNTO JÓTÁLLÁS

2011. október 01. óta a Suunto cég korlátozott jótállást vezetett be termékeire. A korlátozott jótállás csak abban az országban érvényes, ahol a vásárlás történt. 

A HIVATALOS SUUNTO forgalmazó listája a suunto.com oldalon látható.

 Szerviz igénybevételekor ezt a jótállási jegyet és a számlát is kérjük a termékkel együtt.
Jótállási időben ügyintézést csak a márkakereskedőnél, illetve partnereinknél vásárolt árura végzünk. Máshol vásárolt termék jótállási ügyintézését a vásárlás helyén kell intézni. Ha nem hivatalos suunto kereskedőnél vette a terméket, akkor jótállási igényét az adott kereskedőnél kell érvényesíteni. Nem hivatalos kereskedőnél vásárolt terméket nem tudjuk jótállási feltételekkel kezelni.

A szerviz ügyintézés menete:
Az ügyfél ha regisztrálta óráját a suunto.com oldalon, akkor ezek után maga is szervizbe küldheti azt.
Az ügyfél visszahozhatja a szervizelni kívánt órát a jótállási jeggyel és a vásárlást igazoló okirattal márkaboltunkba, vagy abba a partner üzletbe, ahol azt vásárolta. Az óra ezután kiküldésre kerül a finn gyári szervizbe. Amennyiben a meghibásodás jogos a jótállási igény, akkor a szerviz, vagy csere térítés mentes, amennyiben a javítás nem esik jótállási körbe, úgy a Suunto cég egy árajánlatot küld a javításra. Ha az ügyfél ezt az ajánlatot elfogadja, akkor megjavítva visszakapja az órát. Amennyiben nem fogadja el, akkor pedig visszakapja óráját a beküldéskori állapotában a szállítási díj megtérítése mellett.

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhető.