Szerviz
A dolgok általában addig jók, míg hibátlanok, majd jön a bosszúság. Próbálunk a legjobb megoldásokkal hozzásegíteni mindenkit, hogy legyen megoldás, elégedettség ismét. |
GARMIN / POLAR
Ezen márkák jótállása és garanciális ügyintézését a Polar illetve Garmin fülön olvashatja.
BONTRAGER / BRYTON/ SKULLCANDY/ PETZL/ FAVERO /STRYD/ STAGES
Szervizünkben csak és kizárólag Bontrager, Bryton, Polar, Sklullcandy, Favero, STRYD, Stages termékeket veszünk át javításra/ supportra. Kérjük szervizelésre behozott termékét tisztán hozza be hozzánk. Nem Magyarországon értékesített terméket nem veszünk át, nem nálunk vásárolt termékkel csak normális hangnemig segítünk az ügyintézésben.
COROS
Coros órák hibáját a levente@ravenco.eu e-mail címre lehet lejelenteni. 2023 január 1-től üzletünk nem áll kapcsolatba a Coros céggel. Nálunk vásárolt Coros termékek ügymenetét a vásárlástól számított 6 hónapig tudjuk ellátni.
SUUNTO
Suunto órák szervizét a suunto.com/hu-hu/support oldalon lehet lejelenteni. 2022 január 1-től üzletünk nem áll kapcsolatba a Suunto céggel. Nálunk vásárolt Suunto termékek ügymenetét a vásárlástól számított 6 hónapig tudjuk ellátni.
FONTOS
A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál.
Emiatt garanciális szervizünk 100%-ban vevőinkre épül. Máshol vásárolt termékeket viszont nem vagyunk kötelesek bevenni, ha nem megfelelő a hangnem.
CSOMAGKÜLDÉS
Amennyiben csomagküldővel* küldik be a hibás terméket úgy szükséges** papíralapon csatolni a következőket
- hibaleírás
- kontakt e-mail cím
- Kontakt telefonszám
- amenniyben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla
*Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egyutas díja bruttó 1500Ft. Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mail cím szükséges.
**ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan
NYOMON KÖVETÉS
A hozzánk leadott, vagy GLS futárral beküldött órák szervizmunkáját nyomon követheti. Automatikusan küldünk Önnek emailt, ha az órát leadja, vagy az órája elkészült. A szervizünkbe online is beléphet és így Ön is láthatja a munkafolyamatokat. Online szervizkövetésünk a www.zergeszerviz.hu weboldalon látható, mely rengeteg kényelmi funkció mellett egy abszolút követhető, visszanézhető, utólag részünkről sem módosítható nyomon követhető rendszer.
-
Szervizünk hoz-vár azonnali szervizként is üzemel felár nélkül, de azt minden esetben telefonon le kell egyezteti.
-
Minden hozzánk leadott órát ingyenesen kitisztítunk kívül- belül, türelméért cserébe.
BOLTUNK NYITVATARTÁSA
-
Aktuális nyitvatartásunkat ITT TALÁLOD
Ingyenes éves vízállósági vizsgálat! (ha úszol is a POLAR, SUUNTO, COROS vagy GARMIN órában, akkor a klór vagy a só miatt érdemes erre is figyelned). A vízállóságról szóló cikket itt olvashatod.
SZERVIZÜNK NEM APRÓBETŰS RÉSZE
Fontos, hogy minden esetben adunk átvételt igazoló papírt a leadott termékről, hibaleírással. Rendszerünk automatikusan értesíti az ügyfelet leadáskor és a termék elkészülésekor is emailben.
A szervizpapírt úgy adjuk csak ki, ha az ügyfél aláírta azt, s ellenőrzi elérhetőségeinek helyességét.
Szervizrendszerünkben automatikus email értesítést kap az ügyfél két esetben: ha leadja a terméket szervizre és akkor is, amikor a termék átvehető lesz szervizünkben.
Külön kérni kell azt, hogy telefonos értesítést is küldjünk!
A javított terméket 6 hónapig tároljuk, s természetesen rögzítjük az értesítések idejét és módját szervizrendszerünkben. Nem javítható vagy javítást nem kért termékeket 1 hónapig tároljuk. Természetesen több SMS, e-mail és telefonos értesítést küldünk, ezt dokumentáljuk. Amennyiben nem érjük el az ügyfelet és a tárolási időn belül nem jelentkezik a szervizelt termékért a tulajdonosa, semmilyen kártérítési igénnyel nem élhet.
szerviz@zerge.hu
2023.01.01.