Szerviz

 

AZONNALI, MEGVÁRHATÓ SZERVIZELÉST KIZÁRÓLAG ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN VÁLLALUNK!

 

 

A dolgok általában addig jók, míg hibátlanok, majd jön a bosszúság. Próbálunk a legjobb megoldásokkal hozzásegíteni mindenkit, hogy legyen megoldás, elégedettség ismét.

 

Kizárólag POLAR, SUUNTO, WAHOO, ASSIOMA, SKULLCANDY, COROS és GARMIN termékekre.
(kivéve Suunto búvárórák, kivéve külföldön vásárolt Wahoo, Assioma termékek, nem nálunk vásárolt termékek)

 

Kérjük olvassa el az Ön szervizelésre váró órájának márkáját és az annak megfelelő fület válassza ki a vízszintes menüsoron.

 

FONTOS

A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál.

Emiatt garanciális szervizünk 100%-ban vevőinkre épül. Máshol vásárolt termékeket viszont nem vagyunk kötelesek bevenni, ha nem megfelelő a hangnem.

 

CSOMAGKÜLDÉS

Amennyiben csomagküldővel* küldik be a hibás terméket úgy szükséges** papíralapon csatolni a következőket

  • hibaleírás
  • kontakt e-mail cím 
  • Kontakt telefonszám
  • amenniyben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla

*Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egyutas díja bruttó 1500Ft. Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mail cím szükséges. 

**ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan

 

NYOMON KÖVETÉS

A hozzánk leadott, vagy GLS futárral beküldött órák szervizmunkáját nyomon követheti. Automatikusan küldünk Önnek emailt, ha az órát leadja, vagy az órája elkészült. A szervizünkbe online is beléphet és így Ön is láthatja a munkafolyamatokat. Online szervizkövetésünk a www.zergeszerviz.hu weboldalon látható, mely rengeteg kényelmi funkció mellett egy abszolút követhető, visszanézhető, utólag részünkről sem módosítható nyomon követhető rendszer.

  • Szervizünk hoz-vár azonnali szervizként is üzemel felár nélkül, de azt minden esetben telefonon le kell egyezteti.

  • Minden hozzánk leadott órát ingyenesen kitisztítunk kívül- belül, türelméért cserébe.

 

BOLTUNK NYITVATARTÁSA

Ingyenes éves vízállósági vizsgálat! (ha úszol is a POLAR, SUUNTO, COROS vagy GARMIN órában, akkor a klór vagy a só miatt érdemes erre is figyelned). A vízállóságról szóló cikket itt olvashatod.

 

SZERVIZÜNK NEM APRÓBETŰS RÉSZE

Fontos, hogy minden esetben adunk átvételt igazoló papírt a leadott termékről, hibaleírással. Rendszerünk automatikusan értesíti az ügyfelet leadáskor és a termék elkészülésekor is emailben.

A szervizpapírt úgy adjuk csak ki, ha az ügyfél aláírta azt, s ellenőrzi elérhetőségeinek helyességét.

Szervizrendszerünkben automatikus email értesítést kap az ügyfél két esetben: ha leadja a terméket szervizre és akkor is, amikor a termék átvehető lesz szervizünkben.

Külön kérni kell azt, hogy telefonos értesítést is küldjünk!

A javított terméket 6 hónapig tároljuk, s természetesen rögzítjük az értesítések idejét és módját szervizrendszerünkben. Nem javítható vagy javítást nem kért termlékeket 1 hónapig tároljuk. Természetesen több sms, e-mail és telefonos értesítést küldünk, ezt dokumentáljuk. Amennyiben nem érjük el az ügyfelet és a tárolási időn belül nem jelentkezik a szervizelt termékért a tulajdonosa, semmilyen kártéritési igénnyel nem élhet.

 

Szervizünkben csak és kizárólag Bontrager, Bryton, Polar, SKULLCANDY, COROS, Suunto, Favero Assioma,  és GARMIN termékeket veszünk át javításra. Kérjük szervizelésre behozott óráját tisztán hozza be hozzánk. Nem Magyarországon értékesített terméket nem veszünk át, nem nálunk vásárolt termékkel csak normális hangnemig segítünk az ügyintézésben.


Polar mellkaspánt teszterünk a legfejlettebb, mely teljes körű diagnosztiát ad a mellkaspántok állapotáról. Garmin és Suunto mellkaspántok tesztelésére korlátozott lehetőség van.

 


 

KÉRDÉSE VAN? KATTINTSON ÉS KÜLDJE EL.
szerviz@zerge.hu