Szerviz

 

A dolgok általában addig jók, míg hibátlanok, majd jön a bosszúság. Próbálunk a legjobb megoldásokkal hozzásegíteni mindenkit, hogy legyen megoldás, elégedettség ismét.
Kérjük olvassa el az Ön szervizelésre váró márkájára vonatkozó részét.

 

 

GARMIN / POLAR
Ezen márkák jótállása és garanciális ügyintézését a Garmin illetve Polar fülön olvashatja.

 

BONTRAGER-TREK / BRYTON/ iGPSPORT/ SKULLCANDY/ PETZL/ RAVEMEN/ FAVERO /STRYD/ WAHOO

Üzletünkben a fenn említett márkák termékeinek ügyintézését vállaljuk, melyek rajtunk keresztül kerültek forgalomba.

A szervizelésre behozott termékét tisztán hozza be hozzánk. Nem Magyarországon értékesített terméket nem veszünk át, nem nálunk vásárolt termékkel csak normális hangnemig segítünk az ügyintézésben.

 


 

FONTOS
A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál.
Emiatt garanciális szervizünk 100%-ban vevőinkre épül. Máshol vásárolt termékeket viszont nem vagyunk kötelesek bevenni, ha nem megfelelő a hangnem.

 


 

HIBÁS TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Amennyiben a hibás terméket csomagküldővel1 juttatja el hozzánk, a csomaghoz papíralapon az alábbiakat szükséges2 mellékelni:

  1. Rövid hibaleírás
  2. Az Ön e-mail címe és telefonszáma
  3. Ha a terméket garanciális ügyintézés keretében küldik vissza, a RENDELÉSSZÁM (ha üzletünk az eladó) vagy a jótállási jegy és a számla másolata

Van lehetőség arra, hogy a hibás terméket GLS automatán keresztül küldje el hozzánk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheti egy GLS automatába, amelynek rekeszét a kapott csomagazonosító kód segítségével tudja kinyitni.

A GLS Locker Return szolgáltatással a csomagot a futár közvetlenül hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatást IDE kattintva érheti el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási időben is – a fogyasztót terheli.

Fontos tudnivalók:

  1. A csomag külsejére feltétlenül írja rá a csomagazonosítót.
  2. A csomag belsejébe helyezze el a következőket:
    • Rövid hibaleírás
    • Elérhetőségei (e-mail cím és telefonszám)

Kérjük, hogy a fenti lépéseket pontosan kövesse, hogy a visszaküldés zökkenőmentesen történhessen.

 

1A hibás terméket minden esetben kézhez kell kapnunk az ügyintézés megkezdéséhez. Kérjük, hogy a szállítás megszervezését Ön intézze, ehhez első körben a fenn említett GLS Locker Return szolgáltatást javasoljuk, de ön is küldhet hozzánk a GLS futárt. 

Amit NEM tudunk vállalni:

  1. A csomag átvételét csomagponton, depóban vagy postán.
    • MPL feladás esetén a csomag nem érkezik közvetlenül üzletünkbe, mivel az MPL jelenleg a III. kerületben, céges címekre, emberhiány miatt nem biztosít házhoz szállítást. Emiatt javasoljuk a GLS szolgáltatás igénybevételét, amely zavartalan kézbesítést biztosít az üzletünk címére.

2Ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk. A csomagnyomozás indítása nem automatikus az átvétel időpontjával!


SZERVIZ NYOMON KÖVETÉSE


A hozzánk leadott, vagy GLS futárral beküldött termék szervizmunkáját nyomon követheti. Automatikusan küldünk Önnek emailt, ha a terméket bevettük rendszerünkbe, illetve, ha a termék átvehető lett. A szervizünkbe online is beléphet és így Ön is láthatja a munkafolyamatokat. Online szervizkövetésünk a www.zergeszerviz.hu weboldalon látható, mely rengeteg kényelmi funkció mellett egy abszolút követhető, visszanézhető, utólag részünkről sem módosítható nyomon követhető rendszer.

 

BOLTUNK NYITVATARTÁSA

Ingyenes éves vízállósági vizsgálat! (ha úszol is az órádban, akkor a klór vagy a só miatt érdemes erre is figyelned). A vízállóságról szóló cikket itt olvashatod.

 

SZERVIZÜNK NEM APRÓBETŰS RÉSZE

Fontos, hogy minden esetben adunk átvételt igazoló papírt a leadott termékről, hibaleírással. Rendszerünk automatikusan értesíti az ügyfelet leadáskor és a termék elkészülésekor is emailben.

A szervizpapírt úgy adjuk csak ki, ha az ügyfél aláírta azt, s ellenőrzi elérhetőségeinek helyességét. Illetve, ha csomagban érkezett hozzánk a termék, úgy az Ön által mellékelt papír adja számunkra az adatokat.

Szervizrendszerünkben automatikus email értesítést kap az ügyfél két esetben:

  • ha leadja vagy átvesszük a terméket szervizre és akkor is
  • amikor a termék átvehető lesz szervizünkben.

Külön kérni kell azt, hogy telefonos értesítést is küldjünk!

A javított terméket 6 hónapig tároljuk, s természetesen rögzítjük az értesítések idejét és módját szervizrendszerünkben. Nem javítható vagy javítást nem kért termékeket 1 hónapig tároljuk. Természetesen több SMS, e-mail és telefonos értesítést küldünk, ezt dokumentáljuk. Amennyiben nem érjük el az ügyfelet és a tárolási időn belül nem jelentkezik a szervizelt termékért a tulajdonosa, semmilyen kártérítési igénnyel nem élhet.

 


szerviz@zerge.hu
2025.01.02.