Garmin support

AZONNALI, MEGVÁRHATÓ SZERVIZELÉST KIZÁRÓLAG ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN VÁLLALUNK!
 

 

FONTOS

2 féle Garmin terméket különböztetünk meg SUPPORT VAGY GARANCIÁLIS SZEMPONTBÓL:

  1. Magyarországi viszonteladó bolthálózaton keresztüli beszerzés
  2. Egyéb beszerzés, külföldi beszerzés

 

 

MAGYARORSZÁGI VISZONTELADÓI HÁLÓZATBÓL VÁSÁROLT TERMÉKEK

Garmin termékek garanciája 1 év, mely a Navi-Gate Kft által kiadott jótállási jegy és számla bemutatása szükséges. Az 1 éven belüli garanciális meghibásodások esetén a szoftveres javítás vagy a készülék csere természetesen ingyenes.

Garmin termékek garanciális vagy garancián túli ügyintézése kizárólag a Garmin (Navi-Gate Kft) viszonteladói hálózatán forgalomba hozott Garmin készülékeknél vehető igénybe. Természetesen mi is a Navi-Gate Kft viszonteladói vagyunk, s rajtunk kívül az alábbi magyarországi boltok tartoznak még a Navi-Gate Kft viszonteladói közé: katt ide.

Garmin-nak (Garmion Ltd.) disztribútora vagy márkaképviselete nincs Magyarországon, emiatt a külföldi és nem a Navi-Gate Kft. viszonteladói hálózatban értékesített termékeket az adott forgalomba hozatali ország márkaképviselete lát el, melyről vásárláskor tájékozódhat.

  • Az 1 éven belüli garanciális meghibásodások esetén a szoftveres javítás ingyenes, a hardveres hiba készülékcserét von maga után.
  • A garanciajegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező!
  • A javítás vagy csere időtartama akár 4-5 hét is lehet, 2014-2020-közt egy Garmin átlagos csereidő mégis 1 nap volt nálunk. Garanciális és garancián túli ügyintézést kizárólag a Navi-Gate Kft. kereskedelmi hálózatán keresztül értékesített készülékekre vállal a Garmin!
  • Nem garanciális (garancián túli vagy fizikailag sérült eszközök) javítás árait itt találod. De ez a fix díjas csere csak és kizárólag a Magyarországi Garmin viszonteladói hálózatán forgalomba hozott és igazolt Garmin készülékeknél vehető igénybe.

 

CSOMAGKÜLDÉS

Amennyiben csomagküldővel* küldik be a hibás terméket úgy szükséges** papíralapon csatolni a következőket

  • Hibaleírás
  • kontakt e-mail cím 
  • Kontakt telefonszám
  • Amennyiben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla

*Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egy utas díja bruttó 1500Ft.*** Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mailcím szükséges. 

**ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan
***Utánvétes fizetés felára: +500 Ft

 

ZERGESPORT szaküzlet

Szervizünk Garmin szenzorokban (kerékpár sebesség, illetve pedálfordulat, mellkaspántokban, Garmin karórákba (Forerunner 50, Forerunner 60, Forerunner 70, Vívofit termékcsalád) vízállósági próbával, 6 hónap elemgaranciával vállal elemcserét. Garmin órád jó kezekbe kerül, vízállósági próba, tisztítás, órabeállítás után adjuk vissza órádat, várunk a

Zergesport boltban a Bp. Szentendrei út 13-ban, nyitvatartásunkat itt találod. Ha meg szeretnéd várni az elemcserét, kérjük egyeztess telefonon: +3616111444

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhetővé teszi a szervizelést.

 

 

 

 

EGYÉB VAGY KÜLFÖLDI BESZERZÉSEN KERESZTÜL VÁSÁROLT GARMIN TERMÉKEK

 

Ezen készülékeket nem veszünk át, a termékkel nem áll módunkban foglalkozni!

Ennek több oka van:

  • nincs szervizalkatrész, s szervizelés Garmin termékeknél, így semmilyen hardveres hiba nem javítható, sem hazánkban, sem máshol.
  • bármilyen általunk vétlenül okozott hibát/ vélt hibát nem tudunk megoldani utólag, mivel nincs szervizalkatrész, így csak készülékcserét tudnánk adni, melyet nem tudunk finanszírozni
  • szoftveres hibákat sem tudunk supportálni, mivel az esetenként megoldott, de utólagosan más hibajelentkezésekre sem tudunk megoldást, garanciát megoldani, hiszen csak készülékcsere adhat végleges megoldást olykor.

NEM magyarországi viszonteladói hálózatban értékesített (ebay, Németország, USA, Dec..lon, stb) termékeket nem áll módunkban szervizelni, szoftveres problémákat orvosolni. Ilyen készülékeknél a vásárló a vásárláskor rögzített hátteret kapja, s ebben mi, mint külsős cég, semmilyen formában nem veszünk részt.

 


Garmin központi ügyfélszolgálatot itt találja:

Navi-Gate Kft.

1133, Budapest Hegedűs Gyula utca 89/a

Telefon: +36 1 801-2830
garmin@navigate.hu
 

Honda, BMW, Volvo, Smart, Mercedes vagy egyéb autógyártók által forgalomba hozott (autógyártói logóval rendelkező) készülékek támogatását nem a GARMIN álja!