Garmin support

 

FONTOS

A GARMIN 3 féle terméket különböztet meg SUPPORT / JÓTÁLLÁS szempontból:

 

 

SZAKÜZLETÜNKBE TÖRTÉNT TERMÉK BESZERZÉSE

 

A szaküzletünkben (Zergesport Kft.) vásárolt termékek jótállási jegye és számlája könnyen visszakereshető rendszerünkben. Ehhez a rendelés száma és/vagy a vásárló neve szükséges.

A hibásnak vélt terméket szaküzletünkbe kell eljuttatni nyitvatartási időben személyesen, vagy GLS csomagautomatán keresztül.

  • BOLTUNK CÍMÉT ÉS A NYITVATARTÁSI IDŐT ITT TALÁLOD
  • GLS AUTOMATA
    Van lehetőség arra is, hogy a csomagot GLS automatán keresztül küldd el nekünk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheted egy GLS automatába. A rekesz a kapott csomagazonosító kóddal nyílik.
    A GLS Locker Return szolgáltatás segítségével a csomagot a futár hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatásunkat IDE kattintva érheted el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási idő alatt is – a fogyasztót terheli.

    Fontos, hogy a csomagazonosítót kívülről mindenképpen rá kell írni a csomagra. A csomagba helyezd el a termék hibaleírását, valamint az elérhetőségeidet is.

 


MAGYARORSZÁGI VISZONTELADÓI HÁLÓZATBÓL VÁSÁROLT TERMÉKEK

 

A nem szaküzletünkben vásárolt termékeket nem vagyunk kötelesek átvenni vagy kezelni. Harmadik félként, jóhiszeműen, igyekszünk segítséget nyújtani.

A Navi-Gate Kft. viszonteladóinak listája ITT érhető el.
Szaküzletünk nem tudja ellenőrizni az ilyen termékek magyarországi forgalomba hozatalát. Ezért a jótállási jegy az irányadó dokumentum. A vásárló a Navi-Gate Kft.-től lekérdezheti a gyári számot, amely alapján megállapítható, hogy a termékre érvényes-e a hazai jótállás.

Garmin központi ügyfélszolgálat elérhetősége:
Navi-Gate Kft.
1133, Budapest Hegedűs Gyula utca 89/a
Telefon: +36 1 801-2830
info@garmin.hu

A Garmin anyacégnek (Garmin Ltd.) disztribútora vagy márkaképviselete nincs Magyarországon, emiatt a külföldi és nem a Navi-Gate Kft. viszonteladói hálózatban értékesített termékeket az adott forgalomba hozatali ország márkaképviselete lát el, melyről vásárláskor tájékozódhat, lásd 3. PONT.

  • A jótállási időn belüli garanciális meghibásodások esetén a szoftveres javítás ingyenes, a hardveres hiba készülékcserét von maga után.
  • A jótállási jegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező az ügyintézéshez.
  • Jótállási időben történt fizikailag sérült eszközök javítás árait vagy jótállási időn túli javítási feltételeket minden esetben a Garmin magyarországi importőre a Navi-Gate Kft határozza meg. De ez a fix díjas csere csak és kizárólag a Magyarországi Garmin viszonteladói hálózatán forgalomba hozott és igazolt Garmin készülékeknél vehető igénybe!

 

 

 

EGYÉB VAGY KÜLFÖLDI BESZERZÉSEN KERESZTÜL VÁSÁROLT GARMIN TERMÉKEK

 

Az ilyen készülékeket nem áll módunkban átvenni, és a termékkel kapcsolatos ügyintézést sem tudjuk vállalni. Nem biztosítunk közvetítést a gyártó és a vásárló között.

Ennek több oka van:

  1. Nem ismerjük, és nincs rálátásunk a nem hazai beszerzésű Garmin termékek jótállási feltételeire.

  2. A Garmin termékek esetében nincs szervizelés vagy szervizalkatrész, így semmilyen hardveres hibát nem lehet javítani – sem Magyarországon, sem máshol.

  3. Bármilyen általunk véletlenül okozott hibát vagy vélt hibát utólag nem tudunk megoldani, mivel szervizalkatrész hiányában csak készülékcserére lenne lehetőség, amit nem áll módunkban biztosítani, ha a terméket nem tőlünk vásárolták.

  4. Szoftveres hibák esetén sem tudunk támogatást nyújtani. Bár egyes hibák megoldhatóak lehetnek, az ebből eredő további problémákra nem tudunk megoldást vagy garanciát biztosítani. Ezeknél a végleges megoldást szintén csak készülékcsere jelentheti, amit nem tudunk vállalni.

  5. Nem Magyarországon működő viszonteladói hálózatból származó termékek (például eBay, Németország, USA, Decathlon stb.) esetében nem tudjuk a problémákat orvosolni. Ezeknél a készülékeknél a vásárláskor érvényes jótállási feltételek az irányadóak, és mi, mint külsős cég, ebben semmilyen formában nem veszünk részt.

 
 

 

HIBÁS TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Amennyiben a hibás terméket csomagküldővel1 juttatja el hozzánk, a csomaghoz papíralapon az alábbiakat szükséges2 mellékelni:

  1. Rövid hibaleírás
  2. Az Ön e-mail címe és telefonszáma
  3. Ha a terméket garanciális ügyintézés keretében küldik vissza, a RENDELÉSSZÁM (ha nálunk vásárolt) vagy a jótállási jegy és a számla másolata

Van lehetőség arra, hogy a hibás terméket GLS automatán keresztül küldje el hozzánk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheti egy GLS automatába, amelynek rekeszét a kapott csomagazonosító kód segítségével tudja kinyitni.

A GLS Locker Return szolgáltatással a csomagot a futár közvetlenül hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatást IDE kattintva érheti el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási időben is – a fogyasztót terheli.

Fontos tudnivalók:

  1. A csomag külsejére feltétlenül írja rá a csomagazonosítót.
  2. A csomag belsejébe helyezze el a következőket:
    • Rövid hibaleírás
    • Elérhetőségei (e-mail cím és telefonszám)

Kérjük, hogy a fenti lépéseket pontosan kövesse, hogy a visszaküldés zökkenőmentesen történhessen.

 

1A hibás terméket minden esetben kézhez kell kapnunk az ügyintézés megkezdéséhez. Kérjük, hogy a szállítás megszervezését Ön intézze, ehhez elsőkörben a fenn említett GLS Locker Return szolgáltatást javasoljuk, de ön is küldheti hozzánk a GLS futárt. 

Amit NEM tudunk vállalni:

  1. A csomag átvételét csomagponton, depóban vagy postán.
    • MPL feladás esetén a csomag nem érkezik közvetlenül üzletünkbe, mivel az MPL jelenleg a III. kerületben, céges címekre, emberhiány miatt nem biztosít házhoz szállítást. Emiatt javasoljuk a GLS szolgáltatás igénybevételét, amely zavartalan kézbesítést biztosít az üzletünk címére.

A hibás terméket kézbe kell kapjuk az ügyintézéshez. Ön is intézheti a GLS csomagküldést részünkre.
Csomagpontra, Depóba vagy Postára nem áll módunkba kiszaladni céges papírokkal, azaz az MPL feladást kizárt, hogy kézhezkapjuk üzletünkben. 

2Ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk. 

 


 

NEM APRÓBETŰS RÉSZ

Garmin termékek jótállása 1, 2 vagy 3 év, mely a Navi-Gate Kft. által kiadott jótállási jegy és számla bemutatása szükséges. Ezt vagy elektronikusan vagy papírformán adtuk ki. A jótállási időben történő meghibásodások esetén a szoftveres javítás vagy a készülék csere természetesen ingyenes, bontással járó javítás nincs. Az elbírálást a Navi-Gate Kft. feladata.

Szaküzletünk az alábbi jótállási időt adja a fogyasztóknak* 2021.01.01-től:

  • 3 év jótállás, amennyiben a termék ára a számlán 250.000Ft feletti
  • 2 év jótállás, amennyiben a termék ára a számlán 100.000-250.000Ft közötti
  • 1 év jótállás, amennyiben a termék ára a számlán 100.000Ft alatti

Az üzletünkben vásárolt hibás vagy hibásnak vélt termékek ügyintézését az eladást követő 6 hónapig vagyunk kötelesek kezelni, de készséggel segítjük a lehető leggördülékenyebb ügymenetben és megoldásban vásárlóinknak ezen idő lejárta után is.

Szaküzletünkben vásárolt termékekkel, szoftveres problémákkal, szenzor vagy telefonos kapcsolati hibák megoldásaival, helyreállításával is foglalkozunk üzletünkben.

*céges vásárlás, azaz adószámmal történt vásárlásnál a Garmin termékekre 12 illetve 24 hónap a jótállás, összeghatártól függően.