Garmin support

Lehetőségeink szerint segítünk minden szoftveres helyreállításban.

Kérjük légy türelemmel, mert számunkra is az a legjobb, ha nem kell szervizbe küldenünk a terméket, hanem helyben megoldjuk. Ha lehetőséged van rá, kérjük ne a nyitás utáni és zárás előtti fél órában gyere emiatt. Köszönjük.

 

FONTOS

A Garmin 3 féle terméket különböztet meg SUPPORT vagy JÓTÁLLÁSI szempontból:

1. Szaküzletünkbe történt beszerzés

2. Magyarországi viszonteladó bolthálózaton keresztüli beszerzés

3. Egyéb beszerzés, külföldi beszerzés

 

 

1. SZAKÜZLETÜNKBE TÖRTÉNT TERMÉK BESZERZÉSÉNEK ÜGYINTÉZÉSE

Garmin termékek jótállása 1, 2 vagy 3 év, mely a Navi-Gate Kft. által kiadott jótállási jegy és számla bemutatása szükséges. Ezt vagy elektronikusan vagy papírformán adtuk ki. A jótállási időben történő meghibásodások esetén a szoftveres javítás vagy a készülék csere természetesen ingyenes, bontással járó javítás nincs.

Szaküzletünk az alábbi jótállási időt adja a fogyasztóknak* 2021.01.01-től:

  • 3 év garancia, amennyiben a termék ára a számlán 250.000Ft feletti
  • 2 év garancia, amennyiben a termék ára a számlán 100.000-250.000Ft közötti
  • 1 év garancia, amennyiben a termék ára a számlán 100.000Ft alatti

A szaküzletünkben (Zergesport Kft.) vásárolt termékek jótállási jegye és számlája könnyen visszanézhető rendszerünkben, ehhez a rendelési azonosító és/ vagy a vásárló neve szükséges, de a készülék gyári száma is tökéletes.

Az üzletünkben vásárolt hibás vagy hibásnak vélt termékek ügyintézését az eladást követő 6 hónapig vagyunk kötelesek kezelni, de készséggel segítjük a lehető leggördülékenyebb ügymenetben és megoldásban vásárlóinknak ezen idő lejárta után is.

Szaküzletünkben vásárolt termékekkel, szoftveres problémákkal, szenzor vagy telefonos kapcsolati hibák megoldásaival, helyreállításával is foglalkozunk üzletünkben.

*céges vásárlás, azaz adószámmal történt vásárlásnál a Garmin termékekre egységesen 12 hónap a jótállás, összeghatártól függetlenül.

 

2. MAGYARORSZÁGI VISZONTELADÓI HÁLÓZATBÓL VÁSÁROLT TERMÉKEK

Garmin termékek jótállási időben vagy azon túli ügyintézése kizárólag a Garmin (Navi-Gate Kft.) viszonteladói hálózatán forgalomba hozott Garmin készülékeknél vehető igénybe. A nem üzletünkben vásárolt termékeket nem vagyunk kötelesek átvenni, kezelni. Mint harmadik fél jóhiszeműen próbálunk segíteni, de jogi kötelességeknek nem kell és nem áll módunkban megfelelni, így vállaljuk ezen ügymenetek kezelését, mivel erre energiát és időt nem tudunk biztosítani. Ezt az eladónak és a vevőnek kell lefolytatnia.

A Navi-Gate Kft viszonteladói  itt találhatóak. Üzletünk nem tudja ellenőrizni ezen termékek magyarországi forgalomba hozatalát, így a jótállási jegy lesz a mérvadó, illetve a Navi-Gate Kft-től lekért gyári szám után tudjuk megállapítani a hazai jótállás tényét. 

A Garmin anyacégnek (Garmin Ltd.) disztribútora vagy márkaképviselete nincs Magyarországon, emiatt a külföldi és nem a Navi-Gate Kft. viszonteladói hálózatban értékesített termékeket az adott forgalomba hozatali ország márkaképviselete lát el, melyről vásárláskor tájékozódhat, lásd 3. PONT.

  • A jótállási időn belüli garanciális meghibásodások esetén a szoftveres javítás ingyenes, a hardveres hiba készülékcserét von maga után.
  • A jótállási jegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező az ügyintézéshez.
  • Jótállási időben történt fizikailag sérült eszközök javítás árait vagy jótállási időn túli javítási feltételeket minden esetben a Garmin magyarországi importőre a Navi-Gate Kft határozza meg. De ez a fix díjas csere csak és kizárólag a Magyarországi Garmin viszonteladói hálózatán forgalomba hozott és igazolt Garmin készülékeknél vehető igénybe!

 


 

Garmin központi ügyfélszolgálat elérhetősége:

Navi-Gate Kft.
1133, Budapest Hegedűs Gyula utca 89/a
Telefon: +36 1 801-2830
info@garmin.hu

 

 

3. EGYÉB VAGY KÜLFÖLDI BESZERZÉSEN KERESZTÜL VÁSÁROLT GARMIN TERMÉKEK

Ezen készülékeket nem veszünk át, a termékkel nem áll módunkban foglalkozni! Nem látunk el a Garmin és a vásárló közti kommunikációt, ügyintézést.

Ennek több oka van:

  • nincs szervizalkatrész, szervizelés Garmin termékeknél, így semmilyen hardveres hiba nem javítható, sem hazánkban, sem máshol.
  • bármilyen általunk vétlenül okozott hibát/ vélt hibát nem tudunk megoldani utólag, mivel nincs szervizalkatrész, így csak készülékcserét tudnánk adni, melyet nem áll módunkban finanszírozni, termékeladás hiányában.
  • szoftveres hibákat sem tudunk supportálni, mivel az esetenként megoldott, de utólagosan más hibajelentkezésekre sem tudunk megoldást, garanciát megoldani, hiszen csak készülékcsere adhat végleges megoldást olykor.

NEM magyarországi viszonteladói hálózatban értékesített (ebay, Németország, USA, Dec..lon, stb) termékeket nem áll módunkban átvenni, problémákat orvosolni. Ilyen készülékeknél a vásárló a vásárláskor rögzített jótállási hátteret kapja, s ebben mi, mint külsős cég, semmilyen formában nem veszünk részt.

 



Garmin központi ügyfélszolgálat elérhetősége:

Navi-Gate Kft.
1133, Budapest Hegedűs Gyula utca 89/a
Telefon: +36 1 801-2830
garmin@navigate.hu

Honda, BMW, Volvo, Smart, Mercedes vagy egyéb autógyártók által forgalomba hozott (autógyártói logóval rendelkező) készülékek támogatását nem a GARMIN állja!
 

 

CSOMAGKÜLDÉS

Amennyiben csomagküldővel1 küldik be a hibás terméket úgy szükséges2 papíralapon csatolni a következőket

  • Hibaleírás
  • Kontakt e-mail cím 
  • Kontakt telefonszám
  • Amennyiben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla

1Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egy utas díja bruttó 1500Ft. Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mailcím szükséges. 
2ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan

 

ZERGESPORT szaküzlet

Szervizünk Garmin szenzorokban (kerékpár sebesség, illetve pedálfordulat, mellkaspántokban, Garmin karórákba (Forerunner 50, Forerunner 60, Forerunner 70, Vívofit termékcsalád) vízállósági próbával, 6 hónap elemgaranciával vállal elemcserét. Garmin órád jó kezekbe kerül, vízállósági próba, tisztítás, órabeállítás után adjuk vissza órádat, várunk a

Zergesport boltban a Bp. Szentendrei út 13-ban, nyitvatartásunkat itt találod. Ha meg szeretnéd várni az elemcserét, kérjük egyeztess telefonon: +3616111444

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhetővé teszi a szervizelést.