GARMIN márkának nincs szervize, a meghibásodott termékek vagy garanciális cserén vagy fix díjas cserén esnek át.
GARMIN FIX díjas csere
2012-01-06 - 12 éve
GARMIN márkának nincs szervize, a meghibásodott termékek vagy garanciális cserén vagy fix díjas cserén esnek át.
Garanciális és garancián túli ügyintézést kizárólag a Navi-Gate Kft. kereskedelmi hálózatán keresztül értékesített készülékekre vállalunk! A Boltlistát itt találja: http://garmin.hu/viszonteladok
Természetesen Boltunk kiemelt Garmin partner.
Garancián túli ügyintézésekor is nélkülözhetetlen a - készülék gyári számát olvashatóan tartalmazó! - vásárlási bizonylat, vagy számla bemutatása! A GARMIN szerviz elérhetőségét a nyomtatott magyar használati útmutató első kitöltött oldalán találja.
Az 1 éven belüli garanciális meghibásodások esetén a javítás vagy csere ingyenes. A garanciajegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező! A javítás vagy csere időtartama 4-5 hét is lehet, de a 2016-os átlag csereidőnk egy munkanap volt.
FONTOS: a GARMIN márkának nincs szervize Magyarországon sem, s sehol a világon. A meghibásodott termékeket vagy garanciális időn belül cserélik, vagy a garanciális időn kívül egy fix díj ellenében cserélik Magyarországon! A GARMIN fix díjas csereárai csak a Magyarországon hivatalos viszontleadótól, számlával és garanciális papírral igazolt termékre érvényesíthető.
NEM Magyarországon vásárolt, vagy nem Hivatalos Garmin viszonteladónál értékesített Garmin termék szervizügyintézését kizárólag a vételi Ország disztibuciójánál lehet érdeklődni, s az ügyintézést a vevő és az adott ország Garmin disztibúrora végzi.
Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhető.
FONTOS: Minden esetben a garmin ügyfélszolgálati oldalán található árak a mérvadóak.