Coros Pod

RUNPOD

Övre csiptethető futódinamikai POD, melyel 6 futódinamikai adatot és a wattszámot küld az arra kompatibilis órának

A termékből kevesebb, mint 5 darab van boltunkban. Rendelés esetén személyes átvételig félretesszük. A csomagküldést a mai vagy következő munkanapon indítjuk.
photo

Coros Pod

24 900 Ft
24 900 Ft
icon Kosárba

COROS POD

Kompatibilis Coros órákkal és Coros alkalmazással.

Kep

Teljesítmény-optimalizáló POD

Lehet elegendő adat? Nem gondoltuk, ezért hoztuk létre a COROS Performance Optimization Device-t, más néven a COROS POD-ot. A COROS POD biztosítja az összes fejlett futási elemzést, amelyre vágyunk, kiegészítve a COROS GPS óráját, hogy egészséges és fitt állapotban maradjon.

 

A COROS POD könnyen kezelhető, egyszerűen rázza meg az aktiváláshoz, párosítsa az órával vagy a COROS alkalmazással, és függőlegesen rögzítse a derekánál a hát közepén.

Bal-Jobb lábegyensúly

Mindannyian szeretnénk, ha a bal és a jobb lábunk 50-50%-os arányban terhelődne, de ez lenne az optimális helyzet. Annak ismerete, hogy testének melyik oldalát részesíti előnyben, segíthet azonosítani a lehetséges sérüléseket, mielőtt azok bekövetkeznének, és hasznos lehet a futási forma javításához.

Lépésarány

A lépésarány a lépésmagasság(súlypontemelkedés) osztva a lépéshosszal. Találjuk meg az ideális arányt, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy nem pattogunk fel és le vagy épp egy távolugró versenyre készülünk hatalmas lépéshosszunkkal. Az ideális lépésarány biztosítja, hogy testének energiáját arra használja, hogy a lehető leghatékonyabban mozogjon előre.

Súlypontemelkedés

Függőleges oszcillációként is ismert, a lépésmagasság azt méri, hogy teste milyen magasan emelkedik fel a földről a futás közben. Miért számít ez? Bár fontos megbizonyosodnod arról, hogy elrugaszkodsz a földtől, de meg kell győződnöd arról, hogy energiád nagyobb részét az előremozduláshoz használod fel, nem pedig a levegőbe töltött időre. A túl alacsony vagy a túl magas jelezheti a fejlesztés lehetőségeit - találjuk meg az ideális formát.

Talajérintési idő

A legfontosabb különbség a futás és a gyaloglás között az, hogy futáskor van egy olyan időszak, amikor mindkét láb a levegőben van. Minél több időt van a földön, annál kevesebb idő jut az előrehaladásra. A hatékony lépés elegendő időt tölt a földön ahhoz, hogy a következő lépést beindítsa, s mindez ezredmásodpercek alatt.

Erő

Erő - ez lényegében a futóforma hatékonyságának hiányában pazarolt energiamennyiség. Csakúgy, mint a fenti földi érintkezési idő, minél alacsonyabb a szám, annál jobb és hatékonyabb a futó. Ügyeljen arra, hogy megnézze, hogyan változik ennek alakja, ahogy teste fárad egy futás során, mivel valószínűleg formai bontások történnek. Tehát ne feledje, jobb hatékonyság = kevesebb pazarolt energia = alacsonyabb teljesítmény.

COROS POD

Kompatibilis Coros órákkal és Coros alkalmazással.

Kep

Teljesítmény-optimalizáló POD

Lehet elegendő adat? Nem gondoltuk, ezért hoztuk létre a COROS Performance Optimization Device-t, más néven a COROS POD-ot. A COROS POD biztosítja az összes fejlett futási elemzést, amelyre vágyunk, kiegészítve a COROS GPS óráját, hogy egészséges és fitt állapotban maradjon.

 

A COROS POD könnyen kezelhető, egyszerűen rázza meg az aktiváláshoz, párosítsa az órával vagy a COROS alkalmazással, és függőlegesen rögzítse a derekánál a hát közepén.

Bal-Jobb lábegyensúly

Mindannyian szeretnénk, ha a bal és a jobb lábunk 50-50%-os arányban terhelődne, de ez lenne az optimális helyzet. Annak ismerete, hogy testének melyik oldalát részesíti előnyben, segíthet azonosítani a lehetséges sérüléseket, mielőtt azok bekövetkeznének, és hasznos lehet a futási forma javításához.

Lépésarány

A lépésarány a lépésmagasság(súlypontemelkedés) osztva a lépéshosszal. Találjuk meg az ideális arányt, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy nem pattogunk fel és le vagy épp egy távolugró versenyre készülünk hatalmas lépéshosszunkkal. Az ideális lépésarány biztosítja, hogy testének energiáját arra használja, hogy a lehető leghatékonyabban mozogjon előre.

Súlypontemelkedés

Függőleges oszcillációként is ismert, a lépésmagasság azt méri, hogy teste milyen magasan emelkedik fel a földről a futás közben. Miért számít ez? Bár fontos megbizonyosodnod arról, hogy elrugaszkodsz a földtől, de meg kell győződnöd arról, hogy energiád nagyobb részét az előremozduláshoz használod fel, nem pedig a levegőbe töltött időre. A túl alacsony vagy a túl magas jelezheti a fejlesztés lehetőségeit - találjuk meg az ideális formát.

Talajérintési idő

A legfontosabb különbség a futás és a gyaloglás között az, hogy futáskor van egy olyan időszak, amikor mindkét láb a levegőben van. Minél több időt van a földön, annál kevesebb idő jut az előrehaladásra. A hatékony lépés elegendő időt tölt a földön ahhoz, hogy a következő lépést beindítsa, s mindez ezredmásodpercek alatt.

Erő

Erő - ez lényegében a futóforma hatékonyságának hiányában pazarolt energiamennyiség. Csakúgy, mint a fenti földi érintkezési idő, minél alacsonyabb a szám, annál jobb és hatékonyabb a futó. Ügyeljen arra, hogy megnézze, hogyan változik ennek alakja, ahogy teste fárad egy futás során, mivel valószínűleg formai bontások történnek. Tehát ne feledje, jobb hatékonyság = kevesebb pazarolt energia = alacsonyabb teljesítmény.