Bontrager Flare RT hátsó lámpa

553852

Namcsak a rossz látási viszonyokra tervezték ezt a hátsó lámpát. A nappali használatnál 2km-ről észrevesznek. Garmin EDGE készüléket automatán kapcsolja

icon A termék most van a boltban. Rendelés esetén személyes átvételig félretesszük. A csomagküldést a mai vagy következő munkanapon indítjuk.
photo

Bontrager Flare RT hátsó lámpa

18 890 Ft
18 890 Ft
icon Kosárba

BONTRAGER FLARE RT HÁTSÓ LÁMPA

 

CREE LED használatával a 90 Lumenes fényerő brutál láthatóságot ad, melynél a villogó mód nem egy egyszerű üzemmód.

 

A lényege három részből áll

 

FÉNYERŐ

A legnagyobb napfénynél is nagyon jól látható villogó mód, felhívja magára az autósok, motorosok figyelmét, így elkerülhető rengeteg konfliktus/ baleset. A 270 fokos láthatósága a lámpának az oldalról érkezőknek is jó figyelmeztetést ad. Fontos, hogy a hátsó lámpában van környezeti fényérzékelő, így nappal a nappali erős világítást, míg sötétben csak a halványabb 5 Lumenes fényerőt engedi a lámpa. Természetesen az akkumuláror merülésével a fényerőket automatikusan visszaveszi a lámpa, lásd lejjebb az ÜZEMIDŐK résznél a leírást.

 

VIBRÁLÁS

A villogás nem megszokott frekvencián, hanem egy előre programozott iszonyat idegesítő időközönként vibrál, hogy a mögöttünk lévő forgalom söfőrjeinek még véletlenül se legyen megszokott a centizés.

 

EDGE KOMPATIBILITÁS

Garmin EDGE 130, 510, 520, 520 plus 800, 810, 820, 1000, 1030, Explore és több magas kategóriás garmin sportóra készülékekkel összepárosítható az első és a hátsó lámpa is. Megadjuk a láthatóságot sportprofilonként, a lámpa a készülék bekapcsolásakor bekapcsol automatikusan, s kikapcsoláskor kikapcsol.  Az akkumulátor töltöttsége is látható a készüléken.

CÍMSZAVAKBAN:

  • 90 Lumen maximális fényerő
  • Láthatóság több mint 2 km, éjjel-nappal
  • Látható szimmetrikus optikával 270 fokos láthatóság
  • 5 üzemmód: 3 nappali és 2 éjszakai 
    • üzemidők:
      • 90 lumen- nappali villogó mód - 6 óra üzemidő- nappali láthatóság 2 km
      • 45 lumen- nappali villogó mód 1.  -  12 óra üzemidő - nappali láthatóság 1,8 km
      • 25 lumen - nappali állandó világítással - 4 óra 30 perc- nappali láthatóság 1,6km
      • 5 lumen- éjszakjai villogó mód - 15 üzemóra
      • 5 lumen- éjszakai álland világítással - 13,5 óra
  • Amenniyben 5% alá esik az akkumulátorának a töltöttsége a lámpa éjszakai villógó üzemmódba lép automatikusan
  • Gyorsrögzítő konzol 16 fokos állíthatósággal nyeregcsőre 
  • Akkumulátoros, mely USB kábellel tölthető

 

KIS SAJÁT VIDEÓ

OLDAL

Lámpa típusa

BRINGÁS

HÁTRÁNY

BAL

Bontrager Flare RT hátsó lámpa

FIAM

12eFT-al drágább, mint egy jó minőségű lámpa. Üzemideje legnagyobb fényerőnél 250 perc

JOBB

Bontrager Ember hátsó lámpa

LÁNYOM

Nappali fényviszonyoknál szinte nem is látható. Elemmel működik.

ELŐNY

Beépített akkumulátoros, így az könnyen töthető a kapott kábellel. Nappali vényviszonyoknál is nagyon jól látható leszel. Átalgosan 1 méterrel messzebről kerülnek az autók/motorok. Kevesebb konfliktus és stresz.

Olcsó. Üzemideje 40 óra. 

LÁSD MEG MOST

A kutatások azt mutatják, hogy villogó, napfényben látható hátsó lámpával való közlekedés a leghatékonyabb védekezés az autósok figyelmetlensége ellen, melyet egy kerékpáros megtehet.

NAPPALI MENETFÉNY

A Bontrager nappali hátsólámpa kompakt és nagy teljesítményű, és megszakító vakumintával rendelkezik, amely nappal akár 2 km-re is látható.

240% -KAL JOBBAN ÉSZREVEHETŐ

Ha villogó hátsó lámpát használunk nappal, úgy a tanulányok szerint 240%-al jobban észrevesznek az utakon, mintha nem használnánk egyáltalán lámpát.

VAKU, FÓKUSZ, HATÓTÁV

A valódi DRL-t úgy tervezték meg, hogy a fókusz, a vaku és a hatótávolság a nap folyamán értelmes távolságból legyen látható. E három dolog nélkül csak fényed van. Fontos, hogy automata a fényerőállítása a lámpának!

VILÁGOSABB ÉS FÉNYESEBB

A vadonatúj Flare RT kompakt és erőteljes. 36% -kal könnyebb, mint az elődje és 40% -kal több Lumen van benne.


TÖLTÉSE

A 2500 mAh-s akkumulátorát tölteni kell a csomagban kapott USB-Micros USB kábelén keresztül, töltési ideje: 2 óra

Fontos, hogy minden USB csatlakozóhoz csatlakoztathatjuk, de szivargyújtós töltésnél duplázódik a töltési idő. Minden egyéb tablet/telefon USB hálózati töltőfej használható, illetve minden USB csatlakozóval rendelkező számítógéphez is csatlakoztathatjuk.

Fontos, töltési üzemmódban a lámpa nem használható, nem működik!

Töltési üzemmódban a kábelcsatlakozóval ellentétes oldalon a be/ki kapcsoló gombon egy kis visszajelző LED mutatja a töltési állapotot:

  • villogó piros visszajelzést láthatunk 0-5%-os töltöttségi állapotban
  • állandó piros visszajelzést láthatunk 5-25%-os töltöttségi állapotban
  • állandó zöld visszajelzést láthatunk 25-100%-os töltöttségi állapotban

 

ELSŐ HASZNÁLAT

Fontos, hogy mielött először használjuk, 2 órát töltsük a lámpát. A lámpa alapból 10-15%-os töltöttségi állapotban érkezik.

 

TÁROLÁS

A lámpát, amennyiben hosszabb idejig nem használjuk, 60% töltöttséggel érdemes eltenni. (ha ezt nem tudjuk megtenni, akkor mindenképpen töltött állapotban hagyjuk, azaz 60 és 100% közt. A legideálisabb a 60%, melyet a következő képpen érhetjük el: Totál feltöltött állapotból indulunk és állandó éjszakai üzemmódban 1,5 órát hagyjuk világítani, majd kikapcsoljuk. Mint minden li-ion akkumulátor, ezt a töltöttségi szintet célozzuk meg tartós passzív tárolásakor.

BONTRAGER FLARE RT HÁTSÓ LÁMPA

 

CREE LED használatával a 90 Lumenes fényerő brutál láthatóságot ad, melynél a villogó mód nem egy egyszerű üzemmód.

 

A lényege három részből áll

 

FÉNYERŐ

A legnagyobb napfénynél is nagyon jól látható villogó mód, felhívja magára az autósok, motorosok figyelmét, így elkerülhető rengeteg konfliktus/ baleset. A 270 fokos láthatósága a lámpának az oldalról érkezőknek is jó figyelmeztetést ad. Fontos, hogy a hátsó lámpában van környezeti fényérzékelő, így nappal a nappali erős világítást, míg sötétben csak a halványabb 5 Lumenes fényerőt engedi a lámpa. Természetesen az akkumuláror merülésével a fényerőket automatikusan visszaveszi a lámpa, lásd lejjebb az ÜZEMIDŐK résznél a leírást.

 

VIBRÁLÁS

A villogás nem megszokott frekvencián, hanem egy előre programozott iszonyat idegesítő időközönként vibrál, hogy a mögöttünk lévő forgalom söfőrjeinek még véletlenül se legyen megszokott a centizés.

 

EDGE KOMPATIBILITÁS

Garmin EDGE 130, 510, 520, 520 plus 800, 810, 820, 1000, 1030, Explore és több magas kategóriás garmin sportóra készülékekkel összepárosítható az első és a hátsó lámpa is. Megadjuk a láthatóságot sportprofilonként, a lámpa a készülék bekapcsolásakor bekapcsol automatikusan, s kikapcsoláskor kikapcsol.  Az akkumulátor töltöttsége is látható a készüléken.

CÍMSZAVAKBAN:

  • 90 Lumen maximális fényerő
  • Láthatóság több mint 2 km, éjjel-nappal
  • Látható szimmetrikus optikával 270 fokos láthatóság
  • 5 üzemmód: 3 nappali és 2 éjszakai 
    • üzemidők:
      • 90 lumen- nappali villogó mód - 6 óra üzemidő- nappali láthatóság 2 km
      • 45 lumen- nappali villogó mód 1.  -  12 óra üzemidő - nappali láthatóság 1,8 km
      • 25 lumen - nappali állandó világítással - 4 óra 30 perc- nappali láthatóság 1,6km
      • 5 lumen- éjszakjai villogó mód - 15 üzemóra
      • 5 lumen- éjszakai álland világítással - 13,5 óra
  • Amenniyben 5% alá esik az akkumulátorának a töltöttsége a lámpa éjszakai villógó üzemmódba lép automatikusan
  • Gyorsrögzítő konzol 16 fokos állíthatósággal nyeregcsőre 
  • Akkumulátoros, mely USB kábellel tölthető

 

KIS SAJÁT VIDEÓ

OLDAL

Lámpa típusa

BRINGÁS

HÁTRÁNY

BAL

Bontrager Flare RT hátsó lámpa

FIAM

12eFT-al drágább, mint egy jó minőségű lámpa. Üzemideje legnagyobb fényerőnél 250 perc

JOBB

Bontrager Ember hátsó lámpa

LÁNYOM

Nappali fényviszonyoknál szinte nem is látható. Elemmel működik.

ELŐNY

Beépített akkumulátoros, így az könnyen töthető a kapott kábellel. Nappali vényviszonyoknál is nagyon jól látható leszel. Átalgosan 1 méterrel messzebről kerülnek az autók/motorok. Kevesebb konfliktus és stresz.

Olcsó. Üzemideje 40 óra. 

LÁSD MEG MOST

A kutatások azt mutatják, hogy villogó, napfényben látható hátsó lámpával való közlekedés a leghatékonyabb védekezés az autósok figyelmetlensége ellen, melyet egy kerékpáros megtehet.

NAPPALI MENETFÉNY

A Bontrager nappali hátsólámpa kompakt és nagy teljesítményű, és megszakító vakumintával rendelkezik, amely nappal akár 2 km-re is látható.

240% -KAL JOBBAN ÉSZREVEHETŐ

Ha villogó hátsó lámpát használunk nappal, úgy a tanulányok szerint 240%-al jobban észrevesznek az utakon, mintha nem használnánk egyáltalán lámpát.

VAKU, FÓKUSZ, HATÓTÁV

A valódi DRL-t úgy tervezték meg, hogy a fókusz, a vaku és a hatótávolság a nap folyamán értelmes távolságból legyen látható. E három dolog nélkül csak fényed van. Fontos, hogy automata a fényerőállítása a lámpának!

VILÁGOSABB ÉS FÉNYESEBB

A vadonatúj Flare RT kompakt és erőteljes. 36% -kal könnyebb, mint az elődje és 40% -kal több Lumen van benne.


TÖLTÉSE

A 2500 mAh-s akkumulátorát tölteni kell a csomagban kapott USB-Micros USB kábelén keresztül, töltési ideje: 2 óra

Fontos, hogy minden USB csatlakozóhoz csatlakoztathatjuk, de szivargyújtós töltésnél duplázódik a töltési idő. Minden egyéb tablet/telefon USB hálózati töltőfej használható, illetve minden USB csatlakozóval rendelkező számítógéphez is csatlakoztathatjuk.

Fontos, töltési üzemmódban a lámpa nem használható, nem működik!

Töltési üzemmódban a kábelcsatlakozóval ellentétes oldalon a be/ki kapcsoló gombon egy kis visszajelző LED mutatja a töltési állapotot:

  • villogó piros visszajelzést láthatunk 0-5%-os töltöttségi állapotban
  • állandó piros visszajelzést láthatunk 5-25%-os töltöttségi állapotban
  • állandó zöld visszajelzést láthatunk 25-100%-os töltöttségi állapotban

 

ELSŐ HASZNÁLAT

Fontos, hogy mielött először használjuk, 2 órát töltsük a lámpát. A lámpa alapból 10-15%-os töltöttségi állapotban érkezik.

 

TÁROLÁS

A lámpát, amennyiben hosszabb idejig nem használjuk, 60% töltöttséggel érdemes eltenni. (ha ezt nem tudjuk megtenni, akkor mindenképpen töltött állapotban hagyjuk, azaz 60 és 100% közt. A legideálisabb a 60%, melyet a következő képpen érhetjük el: Totál feltöltött állapotból indulunk és állandó éjszakai üzemmódban 1,5 órát hagyjuk világítani, majd kikapcsoljuk. Mint minden li-ion akkumulátor, ezt a töltöttségi szintet célozzuk meg tartós passzív tárolásakor.