BONTRAGER FLARE RT HÁTSÓ LÁMPA
CREE LED használatával a 90 Lumenes fényerő brutál láthatóságot ad, melynél a villogó mód nem egy egyszerű üzemmód.
A lényege három részből áll
FÉNYERŐ
A legnagyobb napfénynél is nagyon jól látható villogó mód, felhívja magára az autósok, motorosok figyelmét, így elkerülhető rengeteg konfliktus/ baleset. A 270 fokos láthatósága a lámpának az oldalról érkezőknek is jó figyelmeztetést ad. Fontos, hogy a hátsó lámpában van környezeti fényérzékelő, így nappal a nappali erős világítást, míg sötétben csak a halványabb 5 Lumenes fényerőt engedi a lámpa. Természetesen az akkumuláror merülésével a fényerőket automatikusan visszaveszi a lámpa, lásd lejjebb az ÜZEMIDŐK résznél a leírást.
VIBRÁLÁS
A villogás nem megszokott frekvencián, hanem egy előre programozott iszonyat idegesítő időközönként vibrál, hogy a mögöttünk lévő forgalom söfőrjeinek még véletlenül se legyen megszokott a centizés.
EDGE KOMPATIBILITÁS
Garmin EDGE 130, 510, 520, 520 plus 800, 810, 820, 1000, 1030, Explore és több magas kategóriás garmin sportóra készülékekkel összepárosítható az első és a hátsó lámpa is. Megadjuk a láthatóságot sportprofilonként, a lámpa a készülék bekapcsolásakor bekapcsol automatikusan, s kikapcsoláskor kikapcsol. Az akkumulátor töltöttsége is látható a készüléken.
CÍMSZAVAKBAN:
- 90 Lumen maximális fényerő
- Láthatóság több mint 2 km, éjjel-nappal
- Látható szimmetrikus optikával 270 fokos láthatóság
- 5 üzemmód: 3 nappali és 2 éjszakai
- üzemidők:
- 90 lumen- nappali villogó mód - 6 óra üzemidő- nappali láthatóság 2 km
- 45 lumen- nappali villogó mód 1. - 12 óra üzemidő - nappali láthatóság 1,8 km
- 25 lumen - nappali állandó világítással - 4 óra 30 perc- nappali láthatóság 1,6km
- 5 lumen- éjszakjai villogó mód - 15 üzemóra
- 5 lumen- éjszakai álland világítással - 13,5 óra
- üzemidők:
- Amenniyben 5% alá esik az akkumulátorának a töltöttsége a lámpa éjszakai villógó üzemmódba lép automatikusan
- Gyorsrögzítő konzol 16 fokos állíthatósággal nyeregcsőre
- Akkumulátoros, mely USB kábellel tölthető
LÁSD MEG MOST
A kutatások azt mutatják, hogy villogó, napfényben látható hátsó lámpával való közlekedés a leghatékonyabb védekezés az autósok figyelmetlensége ellen, melyet egy kerékpáros megtehet.
NAPPALI MENETFÉNY
A Bontrager nappali hátsólámpa kompakt és nagy teljesítményű, és megszakító vakumintával rendelkezik, amely nappal akár 2 km-re is látható.
240% -KAL JOBBAN ÉSZREVEHETŐ
Ha villogó hátsó lámpát használunk nappal, úgy a tanulányok szerint 240%-al jobban észrevesznek az utakon, mintha nem használnánk egyáltalán lámpát.
VAKU, FÓKUSZ, HATÓTÁV
A valódi DRL-t úgy tervezték meg, hogy a fókusz, a vaku és a hatótávolság a nap folyamán értelmes távolságból legyen látható. E három dolog nélkül csak fényed van. Fontos, hogy automata a fényerőállítása a lámpának!
VILÁGOSABB ÉS FÉNYESEBB
A vadonatúj Flare RT kompakt és erőteljes. 36% -kal könnyebb, mint az elődje és 40% -kal több Lumen van benne.
TÖLTÉSE
A 2500 mAh-s akkumulátorát tölteni kell a csomagban kapott USB-Micros USB kábelén keresztül, töltési ideje: 2 óra
Fontos, hogy minden USB csatlakozóhoz csatlakoztathatjuk, de szivargyújtós töltésnél duplázódik a töltési idő. Minden egyéb tablet/telefon USB hálózati töltőfej használható, illetve minden USB csatlakozóval rendelkező számítógéphez is csatlakoztathatjuk.
Fontos, töltési üzemmódban a lámpa nem használható, nem működik!
Töltési üzemmódban a kábelcsatlakozóval ellentétes oldalon a be/ki kapcsoló gombon egy kis visszajelző LED mutatja a töltési állapotot:
- villogó piros visszajelzést láthatunk 0-5%-os töltöttségi állapotban
- állandó piros visszajelzést láthatunk 5-25%-os töltöttségi állapotban
- állandó zöld visszajelzést láthatunk 25-100%-os töltöttségi állapotban
ELSŐ HASZNÁLAT
Fontos, hogy mielött először használjuk, 2 órát töltsük a lámpát. A lámpa alapból 10-15%-os töltöttségi állapotban érkezik.
TÁROLÁS
A lámpát, amennyiben hosszabb idejig nem használjuk, 60% töltöttséggel érdemes eltenni. (ha ezt nem tudjuk megtenni, akkor mindenképpen töltött állapotban hagyjuk, azaz 60 és 100% közt. A legideálisabb a 60%, melyet a következő képpen érhetjük el: Totál feltöltött állapotból indulunk és állandó éjszakai üzemmódban 1,5 órát hagyjuk világítani, majd kikapcsoljuk. Mint minden li-ion akkumulátor, ezt a töltöttségi szintet célozzuk meg tartós passzív tárolásakor.