Vissza a hírekhez

TERMÉK VISSZAKÜLDÉS

2025-01-03 - 1 hete

Az elmúlt években számos lehetőség volt arra, hogy segítsük a csomagok visszajutását üzletünkbe, legyen az téves vásárlás, szerviz. 

Persze, a legegyszerűbb, ha nyitvatartási időbe behozzák a terméket, így gyorsítva a folymatot.
 
Ha csomagként küldik be hozzánk, úgy sajnos rendszerint nem szoktunk még cetlit sem kapni, mi miatt jött be a csomag, de sajnos az elmúlt 2 év tapasztalata az, hogy a MPL szállítással nem kapjuk kézhez a csomagot, s innen jön egy olyan hosszú tortúra, amibe sok munkaóra megy, s közben a dátumok pörögni fognak.

 

CSOMAGKÜLDÉS EGYSZERŰEN

Amennyiben a terméket csomagküldővel1 juttatja el hozzánk, a csomaghoz papíralapon az alábbiakat szükséges2 mellékelni:

  1. A visszaküldés tömör leírásának oka
  2. Az Ön e-mail címe és telefonszáma
  3. Ha a terméket garanciális ügyintézés keretében küldik vissza, a RENDELÉSSZÁM (ha nálunk vásárolt) vagy a jótállási jegy és a számla másolata

Van lehetőség arra, hogy a terméket GLS automatán keresztül küldje el hozzánk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheti bármely magyarországi GLS automatába, amelynek rekesze a kapott csomagazonosító kód segítségével nyilik.

A GLS Locker Return szolgáltatással a csomagot a futár közvetlenül hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatást IDE kattintva érheti el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási időben is – a fogyasztót terheli.

Fontos tudnivalók:

  1. A csomag külsejére feltétlenül írja rá a csomagazonosítót.
  2. A csomag belsejébe helyezze el a következőket:
    • Rövid leírás
    • Elérhetőségei (e-mail cím és telefonszám)

Kérjük, hogy a fenti lépéseket pontosan kövesse, hogy a visszaküldés zökkenőmentesen történhessen.

1A terméket minden esetben kézhez kell kapnunk az ügyintézés megkezdéséhez. Kérjük, hogy a szállítás megszervezését Ön intézze, ehhez elsőkörben a fenn említett GLS Locker Return szolgáltatást javasoljuk, de ön is küldheti hozzánk a GLS futárt. 

Amit NEM tudunk vállalni:

  1. A csomag átvételét csomagponton, depóban vagy postán.
    • MPL feladás esetén a csomag nem érkezik közvetlenül üzletünkbe, mivel az MPL jelenleg a III. kerületben, céges címekre, emberhiány miatt nem biztosít házhoz szállítást. Emiatt javasoljuk a GLS szolgáltatás igénybevételét, amely zavartalan kézbesítést biztosít az üzletünk címére.

    • A terméket kézbe kell kapjuk az ügyintézéshez. 

Csomagpontra, Depóba vagy Postára nem áll módunkba kiszaladni céges papírokkal, azaz az MPL feladást kizárt, hogy kézhezkapjuk üzletünkben. 

2Ennek hiányában, ha hibás terméket küld a terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk. Illetve az ügyintézést automatikusan nem tudjuk indítani, csak a nyomozás és annak helyes megfejtése után, ami pedig időbe tellik.