Az elmúlt években számos lehetőség volt arra, hogy segítsük a csomagok visszajutását üzletünkbe, legyen az téves vásárlás, szerviz.
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS
2025-01-03 - 1 hete
Az elmúlt években számos lehetőség volt arra, hogy segítsük a csomagok visszajutását üzletünkbe, legyen az téves vásárlás, szerviz.
Amennyiben a terméket csomagküldővel1 juttatja el hozzánk, a csomaghoz papíralapon az alábbiakat szükséges2 mellékelni:
Van lehetőség arra, hogy a terméket GLS automatán keresztül küldje el hozzánk. Ehhez nem szükséges regisztráció, de a feladó adatait mindenképpen meg kell adni. Ezután a csomagot egyszerűen behelyezheti bármely magyarországi GLS automatába, amelynek rekesze a kapott csomagazonosító kód segítségével nyilik.
A GLS Locker Return szolgáltatással a csomagot a futár közvetlenül hozzánk szállítja. Ezt a szolgáltatást IDE kattintva érheti el. Ennek díja 1900 Ft bruttó, amelyet minden esetben felszámítunk, mivel a termék visszajuttatásának költsége – még jótállási időben is – a fogyasztót terheli.
Kérjük, hogy a fenti lépéseket pontosan kövesse, hogy a visszaküldés zökkenőmentesen történhessen.
1A terméket minden esetben kézhez kell kapnunk az ügyintézés megkezdéséhez. Kérjük, hogy a szállítás megszervezését Ön intézze, ehhez elsőkörben a fenn említett GLS Locker Return szolgáltatást javasoljuk, de ön is küldheti hozzánk a GLS futárt.
Amit NEM tudunk vállalni:
Csomagpontra, Depóba vagy Postára nem áll módunkba kiszaladni céges papírokkal, azaz az MPL feladást kizárt, hogy kézhezkapjuk üzletünkben.
2Ennek hiányában, ha hibás terméket küld a terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk. Illetve az ügyintézést automatikusan nem tudjuk indítani, csak a nyomozás és annak helyes megfejtése után, ami pedig időbe tellik.