Vissza a hírekhez

Placeholder image

Papírmentesen

2021-04-27 - 2 hete

Átálltunk az online rendszerekre, így visszakövethető és átlátható minden rendelés nálunk.  


Kedves Ügyfeleink!

 

Üzletünk átállt a papírmentes kiszolgálásra, mellyel évente több, mint 30 kg papírt és több, mint 40 festékkazettát nem kell legyártani.

Ez a lépésünk együtt járt azzal, hogy webshopunk és üzletünk is papírmentes, ugyanakkor könnyen visszakövethető a regisztrált és a boltban vásárló ügyfeleinknek is.

Minden számlánkat, jótállási jegyünket, elállási nyilatkozatunkat papírmentesen tudjuk kezelni.

A használati útmutatók és a termékhez kapcsolódó szoftverek és segédprogramok letöltése is egyszerűsödött, hiszen a termékekhez vannak csatolva, s azokat egy csomagban küldjük ki ügyfeleinknek.

 

Természetesen a GDPR-t is kötelezőnek tartjuk a magunk részéről, hiszen mi sem szeretjük kiadni az adatainkat.

Az e-papírok címzettjeit nem mentjük el, nincs visszakövetés. 

Természetesen aki a regisztrált vásárlást megerősíti az e-mail címével, az a felhasználói fiókjában a következőket látja:

  • Vásárlási azonosító
  • Számla (letölthető és olvasható)
  • Használati útmutató (letölthető és olvasható)
  • Jótállási jegy (letölthető és olvasható)
  • Segédprogramok és Illesztőprogramok a rendelt termékekhez
  • Vásárlásai összeadódnak és kedvezményszinteket kaphat
  • A vásárlás után járó kedvezmények