Polar óra szerviz

 

A POLAR szerviz leépítés miatt nem üzemel, alkatrészhiánnyal küzdünk, mely miatt üzletünk nem vállal Polar termék szervizelést és supportot.

 

POLAR ELEMCSERE ZERGÉNÉL

 

POLAR gyártói GARANCIA

  • 24 hónap --» órákra, , T31/T31c mellkaspántokra, Szenzorokra (Speed, Cadence, Stride) , Mellkaspánti modulokra (H1, H2, H7, H10)
  • 12 hónap   --» mellkaspánti textilekre, kábelekre, óraszíjjakra, tartókra-rögzítőkre

 

CSOMAGKÜLDÉS

Amennyiben csomagküldővel* küldik be a hibás terméket úgy szükséges** papíralapon csatolni a következőket

  • Hibaleírás
  • kontakt e-mail cím 
  • Kontakt telefonszám
  • Amennyiben garanciálisként kezelt a hibás termék, úgy a jótállási jegy és a számla

*Bármely futárcéggel küldhető címünkre, kérés esetén boltunk is tud GLS futárt küldeni a csomagért, melynek egy utas díja bruttó 1500Ft.*** Ennek menete egy e-mailes megrendelés, melynél a felvételi hely, kontakt telefonszám és e-mailcím szükséges. 

**ennek hiányában a hibás terméket szervizünkbe bevenni nem tudjuk automatikusan

***Utánvétes fizetés felára: +500 Ft

 

GARANCIÁLIS SZERVIZ

 

FONTOS: A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál. 

Emiatt máshol vásárolt POLAR termékeket nem veszünk be.

 

 

 

ELEMCSERE SZERVIZ

Boltunk szervize a Polar által használt elemekkel dolgozik. Polar órád jó kezekbe kerül, vízállósági próba és tisztítás, órabeállítás után adjuk vissza órádat. Ha meg szeretnéd várni az elemcserét, kérjük egyeztess telefonon.

Szervizszolgáltatásunk egy online nyomkövető rendszert és egy online értesítést is ad, mely a zergeszerviz.hu oldalunkon nyomonkísérhetővé teszi a szervizelést

KÖZPONTI SZERVIZ

MAGYARORSZÁGI KÖZPONTI POLAR SZERVIZ. A Polar központi szerviz foglalkozik minden olyan polar termékkel, mely komolyabb javításon esnek át, nem egyértelmű garanciálisnak vélt hibáknál, s minden olyan hibán, mely valószínűsíthetően garanciális cserén esik át. A garanciális idő a vásárlástól számított 4. napon indul és a garanciális idő végéig tart. Garanciális javításhoz a vásárlást számlával és érvényes jótállási jeggyel kell igazolni. A központi szerviz elérhetőségét a vásárlásunkkor kapott JÓTÁLLÁSI JEGYEN olvashatjuk. Garanciálisként kezelt termékeket csak papírokkal veszünk be. Tehát segítünk a hiba megfogalmazásában, a termék átszállításában és átadásában, mert nekünk fontos az, hogy mihamarabb sportolj a Polar társaddal.

A szervizközpont elérhetősége: 

mypolar.hu

 

 

 

HOZ - VÁR

 

Érdemes időpontot foglalni, ha hoz-vár ellátást szeretnénk. Ekkor telefonon vagy e-mailen történhet az egyeztetés. Elem és szíjcseréknél biztosan, egyéb órahibáknál hiba és garanciafüggő a megvárhatóság. Egyeztetés nélkül nem tudjuk egyáltalán garantálni a megvárható szervizelést. A szervizalkatrészek régebbi óráknál limitáltak számunkra, így nem tudunk minden színt és típust beszerezni, emiatt megértést kérünk, nem rajtunk múlik.

Óraszervizünk vízállóságot is vizsgálja minden esetben. Minden garanciánk csak vízálló termékekre vonatkozik. 

 

SZERVIZ ÁRAK

ELEMCSERE

  • Polar WearLink, WearLink Hybrid, WearLink WIND, H1, H2, H3, H6*, H7*, H10*, RS400, RS800, FT7, FT40, FT60 1000Ft
  • Polar FT4, FT7, CS400, CS500, CS600, S3,  1500Ft
  • Polar F6,F7, F11, F55, RS100, RS200, RS300X  2000Ft
  • Polar S510, S520, S610, S625X, S710, S720, S725X 2500Ft

*elemcserékre a garanciánk 6 hónap kivéve a "*" -al jelölt Bluetooth-os szenzorokban.

 

frissítve 2019.10.28.

 

Zerge azaz Vinczeffy Zsolt

Elektronikai műszerész

Nyitvatartás

Hétfő 13:00-19:00
Kedd 09:00-16:00
Szerda 13:00-19:00
Csütörtök 09:00-16:00
Péntek 09:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Bolt és kapcsolat

1033 Budapest Szentendrei út 13

+36 1 6111 444

zerge@zerge.hu