SZERVIZ

 

AZONNALI SZERVIZELÉST, ELEMCSERÉT ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN TUDUNK VÁLLALNI!

 

A dolgok általában addig jók, míg hibátlanok, majd jön a busszúság. Próbálunk a legjobb megoldásokkal hozzásegíteni mindenkit, hogy legyen megoldás, elégedettség ismét.

 

Kizárólag POLAR, SUUNTO és GARMIN termékekre. (kivéve suunto búvárórák)

Kérjük olvassa el az Ön szervizelésre váró órájának márkáját és az annak megfelelő fület válassza ki a vízszintes menüsoron.

 

FONTOS

A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint 2014 májusától a vevő és az eladó között jön létre a szerződés a vásárlással, s a garanciális ügyintézést nem irányíthatja az eladó 3. félhez. Emiatt fontos, hogy HOL vesszük meg a terméket, hiszen az eladó fog eljárni garanciális vagy garanciálisnak vélt hibáknál.

Emiatt garanciális szervizünk 100%-ban vevőinkre épül. Máshol vásárolt termékeket viszont nem vagyunk kötelesek bevenni, ha nem megfelelő a hangnem.

 

NYOMONKÖVETÉS

A hozzánk leadott, vagy GLS futárral beküldött órák szervizmunkáját nyomonkövetheti. Automatikusan küldünk Önnek emailt, ha az órát leadja, vagy az órája elkészült. A szervizünkben online is beléphet és így Ön is láthatja a munkafolyamatokat. Online szervizkövetésünk a www.zergeszerviz.hu weboldalon látható, mely rengeteg kényelmi funkció mellett egy abszolult követhető, visszanézhető, utólag részünkről sem módosítható nyomonkövethető rendszer.

  • Szervizünk hoz-vár azonnali szervizként is üzemel felár nélkül, de azt minden esetben telefonon le kell egyezteti.

  • Minden hozzánk leadott órát ingyenesen kitisztítunk kívül- belül türelméért cserébe.

 

BOLTUNK NYITVATARTÁSA

Ingyenes éves vízállósági vizsgálat! (ha úszol is a POLAR, SUUNTO vagy GARMIN órában, akkor a klór vagy a só miatt érdemes erre is figyelned) A vízállóságról szóló cikket itt olvashatod.

 

SZERVIZÜNK NEM APRÓBETŰS RÉSZE

Fontos, hogy minden esetben adunk átvételt igazoló papírt a leadott termékről, hibaleírással. Rendszerünk automatikusan értesíti az ügyfelet leadáskor és a termék elkészülésekor is emailben.

A szervizpapírt úgy adjuk csak ki, ha az ügyfél aláírta azt, s ellenőrzi elérhetőségeinek helyességét.

Szervizrendszerünkben automatikus email értesítést kap az ügyfél két esetben: ha leadja a terméket szervizre és akkor is, amikor a termék átvehető lesz szervizünkben.

Külön kérni kell azt, hogy telefonos értesítést is küldjünk! Amennyiben emailes értesítésre 1 hónapig nem reagál az ügyfél, úgy sms és telefonos értesítések is küldünk. A terméket 1 évig tároljuk, s természetesen rögzítjük az értesítések idejét és módját a munkalapon. Egy év alatt minimum 4 email, 4 sms és 4 telefonos értesítés küldünk, majd a terméket tovább nem tároljuk.

Az egy éves ingyenes tárolás után, amennyiben a tulajdonos nem jelentkezik a termékért és nem is érjük el, a terméket eladjuk, (amennyiben eladható) a szervizelési díjért fejébe. Amennyiben a szervizelt termék nem eladható, úgy az esetlegesen beszerelt alkatrészt visszavesszük és a terméket kidobjuk.

Tehát 1 éves tárolás után az ügyfél nem kérhet kártérítést, mivel a termékét vagy a szervizelési díjért cserébe adtuk el, vagy megsemmisítettük.

 

Szervizünkben csak és kizárólag Polar, Suunto, TomTom és Garmin termékeket veszünk át javításra. Kérjük szervizelésre bohozott óráját tisztán hozza be hozzánk.


Mellkaspánt teszterünk a legfejlettebb, mely teljes körű diagnosztiát ad a mellkaspántok állapotáról. Garmin és Suunto mellkaspántok tesztelésére korlátozott lehetőség van.

 


 

KÉRDÉSE VAN? KATTINTSON ÉS KÜLDJE EL.
szerviz@zerge.hu

Nyitvatartás

Hétfő 13:00-19:00
Kedd 09:00-16:00
Szerda 13:00-19:00
Csütörtök 09:00-16:00
Péntek 09:00-16:00
Szombat Zárva
Vasárnap Zárva

Bolt és kapcsolat

1033 Budapest Szentendrei út 13

+36 1 6111 444

zerge@zerge.hu Bankkártyák