Részletfizetéssel is

Garmin Quatix 7 PRO Amoled

010-02803-81

AMOLED kijelzős 47mm-es vitorlás és outdoorsport óra, fekete színű óra, titánszínű lünettával, kapitánykék szilikon óraszíjjal.

Utolsó darab a boltunkban. Rendelés esetén személyes átvételig félretesszük. A csomagküldést a mai vagy következő munkanapon indítjuk.

Részletfizetés

Az önerő 207 450 Ft, majd fizess 5 alkalommal 41 490 Ft -ot

0% THM
7 perc
100% Online
Hiteligénylés nélkül
Biztosra akarsz menni?
207 450 Ft + 5 x 41 490 Ft
Nézd meg, elérhető-e számodra a részletfizetés erre a termékre bármilyen elköteleződés nélkül!
Specifikációk
Leírás
Csomag | Jótállás

MIT TARTALMAZ A Garmin Quatix ®  7 PRO Sapphire AMOLED CSOMAG?

  • GARMIN Quatix 7 PRO Sapphire AMOLED kijelző órát QuickFit kapitánykék óraszíjjal
  • 4 pines töltő / adatkábelt USB-C
  • Jótállási papír online küldjük
  • Számlát online küldjük
  • Használati útmutatót online küldjük

 


 
 
JÓTÁLLÁS
 

A komplett csomagra 3 év jótállás vonatkozik fogyasztóknak, melyet a számlával és a jótállási jeggyel igazolni kell.  Nálunk vásárolt termékeknél ez visszakereshető rendszerünkben. A termék jótállását a Navi-Gate Kft-nél vagy a Zergesport Kft-ben (nálunk) lehet érvényesíteni. Tavalyi évben az átlagos garanciális szervizidőnk 2 nap volt, mely vagy szoftverfrissítéssel megoldható, vagy készülékcserével megoldódott. A termékeknek bontásos szervize nincs. 
Jogi személy esetén a jótállási idő egységesen 1 év.
 
 
GARANCIÁN TÚL
 
Két megoldás jöhet számításba
1. Szoftveres hibákat továbbra is ingyenesen oldjuk meg, amennyiben megoldható.
2. Fix díjas csere vehető igénybe, melynek összegét és elérhetőségét a magyarországi importőr a Navi-Gate Kft határoz meg. A fix díjas összegért a hibás eszköz leadásával egy új készüléket kap a vásárló (pár nap átfutási idővel, azaz nem azonnal).
 
 
FONTOS
 
A nem nálunk vásárolt, illetve nem Navi-Gate Kft viszonteladói hálózatán keresztül vásárolt termékre jótállást, szervizelést, támogatást nem vállalunk és a termékkel nem áll módunkban foglalkozni. Ezen eszközök jótállási vagy egyéb hibájával a vásárlás helyén érdeklődhet, illetve a vásárlás időpontjában kapott támogatási rendszer szerint történik ennek megoldása.
Kiegészítői
Hasonló termék
SEGÉDLET
Fotók