Suunto szerviz

 

A SUUNTO 2021. DECEMBER 13-án KIVONULT MAGYARORSZÁGRÓL!

 

SUUNTO órák szervize. 

link: https://www.suunto.com/hu-hu/Support/suunto-repair-center/

 


SUUNTO GARANCIÁLIS FELTÉTEKEK

1. Kezelés és karbantartás

A Suunto karórák kifinomult precíziós szerkezetek, amelyek ugyan úgy lettek tervezve, hogy ellenálljanak az outdoor használatból adódó összes nehézségnek, ettől függetlenül ugyanolyan gondos kezeléssel és odafigyeléssel kell bánni velük, mint bármely más műszaki eszközzel.

Normál körülmények között a karóra nem igényel rendszeres szervizelést. A tisztítása csak szappanos vízzel ill. lágy ruhával vagy szarvasbőrrel ajánlott. Ne használjon a tisztításhoz semmiféle erős vegyszert, higítót, mert kárt tehetnek az órában.

A Suunto órák az ISO 2281 szabványnak megfelelően vízállóak. Az óráknál a vízállóság mértéke is feltüntetésre kerül, vagy nyomásérték (3bar /10bar) vagy méterben kifejezett mélység (30m /100m) formájában. Ezek az értékek az órák tesztelésekor használt értékeket fejezik ki, azaz nem arra vonatkoznak, hogy az órák ilyen mélységben ilyen nyomásérték mellett használhatóak, hanem arra vonatkoznak, hogy laboratóriumi körülmények közt ilyen nyomás és mélység értékek szimulálása mellett a termék vízálló. Ez azt jelenti, hogy a Suunto karórák nem alkalmasak búvárkodásra, ezekkel nem lehet 30 /100méteres mélységbe lemerülni.

A Suunto eredeti kiegészítők széles választékát kínálja óráihoz, amelyek minden esetben bevizsgáltan kompatibilisek az órákkal és biztonsággal használhatóak. Az eredeti Suunto kiegészítők csak a Suunto világméretű viszonteladói hálózatából szerezhetőek be.

MEGJEGYZÉS: a nem megfelelő kiegészítők használatából eredő károkra nem vonatkozik a garancia.

További, a termékekkel, szolgáltatásokkal, szervizeléssel ill. garanciával kapcsolatos információk a www.suunto.com weboldalon találhatóak. A Suunto Help Desk munkatársai hétfőtöl péntekig a nap 24 órájában tudnak felvilágosítást nyújtani minden Suunto termékekkel kapcsolatos kérdésben. A szolgáltatás angol nyelven, a +358 2 284 1160 telefonszámon érhető el, költsége megfelel a normál nemzetközi hívásnak Finnországba. Magyarországon garanciális illetve szervizinformációk hétköznapokon 10-18 óra között a 06-20-4902771-es telefonszámon.


2. A Suunto karórákra és kiegészítőkre vonatkozó korlátozott garancia

A korlátozott garancia 2007. január 1-től érvényes.

A Suunto azok számára nyújtja a korlátozott garanciát, akik megvásárolták a Suunto karórát és / vagy a Suunto karóra-kiegészítőt.

A Suunto garantálja, hogy a garancia időtartama alatt, saját döntése alapján az anyag vagy gyártási hibából eredő meghibásodások esetén díjmentesen a) megjavítja a terméket; b) kicseréli a terméket; c) megtéríti az árát a vásárlónak, természetesen a korlátozott garancia szabályai és feltételei alapján.

A korlátozott garancia csak abban az országban érvényes, ahol a vásárlás történt. 

2.1. A garancia időtartama

A garancia időtartama a bolti vásárlás napjától kezdődik.

A Suunto kétféle időtartamú garanciát nyújt a termékeire:

  • Két (2) év garancia vonatkozik a karórákra;
  • Egy (1) év garancia vonatkozik a különböző külön is megvásárolható alkatrészekre és kiegészítőkre, függetlenül attól, hogy azok az óra mellé voltak csomagolva vagy később lettek külön megvásárolva. Ide tartoznak pl. (de nem kizárólag csak): a tölthető elemek; töltők; dokkolók; szíjak; kábelek; podok; stb;

2.2. Kizárások és korlátozások

A korlátozott garancia az alábbi esetekre nem vonatkozik:

  • normál használatból eredő kopásra és elhasználódásra;
  • a durva használatból eredő meghibásodásokra (ideértve pl. az éles, kemény tárgyak által okozott sérüléseket, ill. leejtéseket, összetöréseket,stb.),
  • a nem megfelelő (a használati utasításban leírtakkal ellentétes, annak nem megfelelő) használatból vagy tárolásból eredő meghibásodásokra
    a használati utasításokra, ill. az ún. third-party gyártóktól származó szoftverekre (függetlenül attól, hogy esetleg a Suunto termék mellé voltak csomagolva, ill. avval együtt árulva), beállításokra, adatokra vagy tartalmakra, amelyek letöltésre vagy installálásra kerültek a termékre; vagy amelyek akár az összeszerelés, szállítás vagy a kereskedelmi folyamat bármely más pontján lettek a termékbe beépítve;
    minden olyan meghibásodás esetén, amely annak köszönhető, hogy a termék nem a Suunto által gyártott/szolgáltatott kiegészítőkkel, szoftverekkel, szervizeléssel, stb. lett használva;
    cserélhető elemekre vásárlástól számított hat hónap a garancia

A korlátozott garancia nem kötelező érvényű azokban az esetekben, ha:

  • a termék ki lett nyitva (elemcserét leszámítva), megváltoztatva vagy javítva, és mindezeket a műveleteket nem a hivatalos szerviz végezte;
  • a termék nem hivatalos/eredeti alkatrészekkel lett megjavítva;
  • a termék sorozat száma el lett távolítva, lekaparva, megváltoztatva, vagy bármilyen egyéb módon befolyásolva lett;
  • a termék bármilyen olyan vegyi /kémiai anyagnak lett kitéve amely károsíthatja;
  • ha a termék eladója, vagy a javításokkal megbízott hivatalos szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat, vagy nem márkaszerviz javításának hibájából, szakszerűtlen kezelés elemi kár, vagy egyéb, vásárlás után keletkezett okból következett be.

A Suunto nem garantálhatja, hogy a termék használata közben nem fordulhatnak elő kisebb leállások vagy működési hibák, illetve hogy az óra minden esetben kompatibilis bármely más gyártó által gyártott hardverrel vagy szoftverrel.

2.3.A Suunto garanciális szervizbe történő eljuttatás, hiba bejelentése

Kérjük, mielőtt a garanciális szervizt megkeresné, előtte figyelmesen tanulmányozza át a termékhez adott használati utasítást.

  • Ha a garancia érvényesítése szükségessé válik, kérjük olvassa el az információt itt, és annak megfelelően járjon el. 

    Garanciális igény benyújtása esetén mellékelni kell a vásárló nevét és címét, illetve a vásárlás bizonyítékát, amelyen egyértelműen fel kell hogy legyen tüntetve a termék sorozat száma, típusa, az eladó neve és címe illetve a vásárlás helye és ideje.

    Ha a garanciális igény jogos, akkor a termék díjmentesen javításra cserére kerül, belátható időtartamon belül. Ha az igény nem jogos, akkor a gyártó fenntartja a jogot, hogy kezelési költséget számítson fel. Ennek megítélése a Suunto ill. a Suunto hivatalos szerviz saját döntésén alapul.
  • Keresse fel a helyi hivatalos Suunto viszonteladót-üzletet vagy importőrt.

    Garanciális igény benyújtása esetén mellékelni kell a vásárló nevét és címét, illetve a vásárlás bizonyítékát (jótállási jegy, vásárlást igazoló nyugta vagy számla), amelyen egyértelműen fel kell hogy legyen tüntetve a termék sorozat száma, típusa, az eladó neve és címe illetve a vásárlás helye és ideje.

    A meghibásodást a lehető legrövidebb időn belül a kereskedőnél írásban be kell jelenteni és a hibás eszközt bevizsgálásra, javításra átadni.

    A hibás termék további használata miatt bekövetkezett károk megtérítéséért az eladó illetve a Suunto nem felel.