Garmin

GARMIN HRM-TRI & HRM-Swim mellkaspánt

010-11254-03

2db Textil cserélhető elemes ANT+ kódolású pulzusmérő komplett mellkaspánt, egyik medencébe, másik nyíltvíz és szárazföldre

73 400 Ft

Az ár az ÁFA-t tartalmazza.

Kosárba
A termék most van a boltban. Rendelés esetén személyes átvételig félretesszük. A csomagküldést a következő munkanapon indítjuk.
vissza a termékekhez

GARMIN HRM TRI MELLKASPÁNT ÉS HRM SWIM MELLKASPÁNT

 

 

 

GARMIN HRM SWIM MELLKASPÁNT

A HRM-SWIM mellkaspánt kifejezetten úszóknak ajánljuk, ebben nem lehet szárazföldön sportolni.

 

  • Víz alatt is tárolja és továbbítja az adatokat
  • 20 óra belső memória
  • Kifejezetten az úszók számára
  • Csúszásmentes szíj biztosítja az elrugaszkodás és vízbeugráskori lecsúszás mentességet
  • Kompatibilis a kiegészítők fülön található órákkal
  • mósógépben nem mosható!
  • Nyíltvizi és medencés úszásra is
  • CR2032-es elemmel 220 üzemórát működik

 

GARMIN HRM TRI MELLKASPÁNT

  • Pulzusmérő mellkaspánt
  • Vízben* használva úszásra rögzíti a pulzust a belső memóriájába, s arra alkalmas órának átadja az edzés végeztével
  • Futásnál a futódinamikáai adatokat tudja, s átadja az arra alkalmas órának
  • Több tesztet csak mellkaspánttal tudnak az arra alkalmas órák

*A HRM TRI mellkaspánt vizi használata elsősorban nyíltíz. Medencés úszásoknál a klóros víz tönkreteszi, illetve a mellkaspánt nem elég stabilan lesz rajtunk. Medencés úszáshoz a Garmin HRM SWIM mellkaspántot javasoljuk.

 

Úszás közben pulzusméréssel és futódinamikai adatokkal a következő órákkal kompatibilis

  • Garmin Forerunner 735 család
  • Garmin Forerunner 920XT
  • Garmin Forerunner 935
  • Garmin Fénix 3 család
  • Garmin Fénix 5 család
  • Garmin Quatix 3 család
  • Garmin Quatix 5 család
  • Garmin Fénix Chronos
  • Garmin Descent MK1

 

Milyen plusz adatokat kapunk a HRM-TRI mellkaspánt használatával

  • Pillanatnyi kondició: Futásunk első 6-20 perce kell az órának ahhoz, hogy összehasonlítsa a számolt adatokat a tényleges állapotunkkal, s mutassa, hogy milyen formában is vagyunk, s így a tervezett edzést esetleg hogyan módosítsuk 
  • Lactát küszöb: A tempó és a pulzusszám lineálisan emelkedik addig a pontig, ahol a befektetett energia már nem térül meg, s az izok savasodnak. Ezen tempó alatt futva sokáig tudjuk tartani a sebességet, felette pedig résztávos edzésen tolhatjuk ki ezt a küszöböt
  • Lépésfrekvencia megmutatja mennyit lépünk percenként
  • Stride length — shows your stride length in real time
  • Súlypont emelkedés és aránya, azaz a súlypontemelkedés változását is láthatjuk lépéshosszonként. Nem kell tudósnak lenni, ha a súlypontemelkedésünk az ideálistól 15mm-el magasabb, akkor egy maratoni távnál, ha 1,14 méteres egy lépésünk hossza 554 méterrel emeltük meg testünket, ami olyan, mintha verseny közben megmásztunk volna 17 x egy tízemeletest. De, ha csak egy mm-t is lefaragunk egy maratoni távnál, úgy egy tizenkettedig emeleti súlypontemelkedéssel lesz könnyebb futásunk.
  • Talajérintési idő és egyensúly- megmutatja mennyi időt töltünk a futó mozgásunkkal a levegőben és a talajon, illetve a jobb- bal láb egyensúly is érdekesen alakul tempónként, de fontos, hogy szimmetrikus maradjon mozgásunk, hiszen a tartószerkezetünknek minden korrigálnia kell. 
  • Stress score: Méri a szívfrekvencia variabilitást, emihez 3 percre van szükségünk, hogy megkapjuk a stressz szintet. A skála 1-100 közt van, természetesen az alacsonyabb érték lesz a jó. 

 

 

Nyitva tartás

hétfő zárva
kedd zárva
szerda zárva
csütörtök zárva
péntek zárva
szombat zárva
vasárnap zárva

Bolt és kapcsolat

1033 Budapest Szentendrei út 13

+36 1 6111 444

zerge@zerge.hu Bankkártyák