GYIK  

azaz Gyakran Ismételt Kérdések, melyekkel nap mint nap találkozunk...

 

tárgymutató

 

NYITVATARTÁSI KÉRDÉSEK

Nyitvatartunk e nyitvatartási időben?

Igen. Pontosan zárunk és pontosan nyitunk. Boltunkban egy DCF77 frekvencia sugárzást vevő óránk van, amit az atomórához szinkronizáltak. Kezeinken pedig GPS-es időszinkronizációs órák vannak, így a nyitvatartási időt komolyan vesszük, s pontosan betartjuk, hiszen órákkal foglalkozunk. Nyitvatartásunk itt található.

Nyitvatartunk e nyitvatartási időn kívül?

Nem. Nyitvatartásunk itt található.

Van másik boltotunk közelebb lakhelyéhez?

Nincs másik boltunk. Boltunk itt található.

 

TERMÉKINFORMÁCIÓS KÉRDÉSEK

Megvan-e az az óra, ami tegnap még fenn volt az oldalon, de ma már nem látom?

Nincsen. Eladtuk. Amit látsz az full online, azaz naprakész.

Van e más színben az adott óra, mert én csak azt a két színt látom, ami nekem nem tetszik?

Nem, nincs. Csak az, amit feltettünk oldalunkra. Számunkra fontos az eladás, így csak olyan órát tudunk eladni, mely létezik.

Azt látom, hogy az óra, amit kinéztem van a boltotokban, de jövő héten is lesz?

Azon vagyunk, hogy legyen, de érdekünk az eladás. Így, aki megveszi, befoglalja, azé az elsőbbség, főleg, ha egy van belőle. Oldalunkon meg lehet rendelni az órákat bolti átvétellel is, s a rendelés nem kötelez vásárlásra. De ekkor mi úgy készülünk, hogy 90%-ban elviszed, s egyet félreteszünk számodra.

 

SZÁMLAKIÁLLÍTÁSSAL ÉS FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Fizethetek e euroban, dollárban és egyéb valutában, mint a magyar forint?

Csak akkor, ha bankkártyával vásárolsz online vagy a boltunkban. Egyéb esetben használd valemely bankot pénzváltáshoz, mi nem értünk a pénzváltáshoz.

Első órámat venném nálatok, tudtok-e valami jó árat, kedvezményt adni?

Beszéljük át a dolgot. Lehet nem is arra az órára van szükséged, melyre nincs pénzed. Segítünk kiválasztani egy olyan típust, mely tetszeni is fog, s belefér a keretbe. De olykor érdemes szétnézni a használt termékeink közt is.

Van egy cégem, szeretném nagykeráron venni az órát. Milyen kedvezményt kapok?

Ha órákkal szeretnél foglalkozni, akkor tudnom kell hol tartasz, mi az elképzelés, mekkora indulókészletben és forgalomban gondolkodsz, s üljünk le. Ha csak a feleségednek vennél olcsóbban egy órát a céged nevére nagykeráron, akkor rossz helyen kopogtatsz.

Szlovák cégem van, s áfa nélküli export számlát tudok e kapni?

Nem. Valakinek be kell fizetni az áfát, s tapasztalatunk az, hogy az export számla elveszik valahol vásárlás után, majd a NAV velünk fizetteti meg az elmaradt ÁFA bevételt. Tudunk külföldi utas adó visszaigénylő lapot kitölteni, amit külföldi állampolgárok használhatnak évente 600eFt-ig. Ki kell léptetni az országból a terméket, majd a lapot vissza kell juttatni hozzánk, s mi adjuk vissza az áfát.

Tudok-e bankkárttyával fizetni a futárnak?

Sajnos nem. Tárgyalunk a GLS-el, de sajnos ez a fizetési opció (szerintük kényelmi fizetés) olyan feláras, mely nekünk nem éri meg jelenleg.

Látom akciós az óra, ez meddig tart?

Sajnos ezt sokszor mi sem tudjuk, hiszen a központi akciók adott raktárkészletig vonatkoznak, s egy cég bármikor rendelhet tőlünk 10db órát. Ha ez a mi akciónk, akkor sem látható, hogy meddig tart. Mivel online piac vagyunk, emiatt az áraink is a piachoz igazodnak. 

 

EGÉSZSÉGPÉNZTÁRI KÉRDÉSEK

Le tudjátok-e húzni hozzátartózóm egészségpénztári kártyáját?

Nem. A kártya tulajdonosa jogosult az egészségpénztári kártya és a bankkártya használatára is. Emiatt megkérünk, hogy a személyi igazolványt is mutasd fel.

Elszámolható-e az óz óra, ami nem szerepel az egészségpénztári elszámolható órák közt?

Sajnos nem. Azon órákat, melyek elszámolhatóak, itt szűrhetőek.

 

SZERVIZ KÉRDÉSEK

Meg lehet e várni az óra javítását?

Ha egyeztettél előre időpontot, akkor igen. Illetve, ha szerencséd van. Hasznád elérhetőségeinket: http://zerge.hu/boltunk

Miért érdemes bevinnem az órám elemcseréhez?

Mert nemcsak szimpla elemcsere, hanem az órát felülvizsgálják, szimmeringeket, vízállóságot leellenőrzik, az órát kitisztítjuk. Ismerjük az órák mechanikáját, így tudjuk hova és mivel nyúlhatunk. Mindezt garanciával teszük.

Mennyibe kerül egy elemcsere?
Órafüggő, 1000-3000Ft közötti összeg, fél év elemgaranciával. A vákumdobozban ezután ellenőrzik az óra vízállóságát, hiszen egy beázott óra alaplapja az óra új árának 60-70%-a is lehet. 

Mennyi ideig jó egy elem az órában?

Szintén órafüggő, leggyakrabban pl. a POLAR RCX3 sorozatnak van szüksége elemcserére, s a Polar H7 mellkaspántnak, ezeknek 6-10 hónap az élettartamuk. Az S szériás infrán letölthető órák 2-2,5 évet, a többi Polar óra 3-6 évente szorul elemcserére. A legújabb POLAR és SUUNTO medellek átlagban 10-12 hónap.

Mikor garanciális egy javítás?
Ha megvan hozzá a számla és a jótállási jegy, s a termék a gyártó hibájából nem használható. A garancia érvényét veszti, ha nem szakszervizbe nyúlnak az órához, és ha nem rendeltetés szerűen használják. Bővebben lásd a jótállási jegyen. Külföldi beszerzésű készülékekre a garanciális javítás az adott országba érvényesíthető.

Honnan tudom, hogy elemet kell cseréltetni az órában?
A 2004 után vásárolt órákban van elemkimerülés jelző, s a jobb alsó sarokban a számlapon megjelenik egy kis elemjel. Ezután 2-4 hétig még bírja az elem. A start gomb megnyomása után elhalványodik kisebb-nagyobb időre a kijelző. Nem csipog és nem világít az óra, illetve a letöltés is akadozik.

Mit tegyek, ha az óra szíja megadta magát?
Meg kell nézni az óra típusát, s küldeni egy e-mailt mire van szükségünk, ha nem tudjuk milyen polar óránk van, érdemes átnézni az eddigi 30 évben megjelent polar órákat. Hívjon fel, hogy segíthessünk. Itt találsz sok sok óraszíjjat.

Lemerült a Mellkaspántom, s nem tudom milyen lenne jó a mostaniak közül!?
Ekkor vagy hívjon fel telefonon, vagy nézze meg a Mellkaspánt kompatibilitás cikkemet.

Tíz ezer forint alatt rendelnék, de horror drága a 2200Ft-os csomagküldésetek. Nincs olcsóbb megoldás?

Mi nem tudunk róla. 1500 Ft-ba kerül számunkra egy GLS futár, mely kézből kézbe adja a csomagot. Mi csak GLS futárral dolgozunk. A 10eFt alatti termékeken olykor 700 Forintot sem keresünk (ez a mi bajunk), így a teljes csomagolási költséget is rászámoljuk, illetve azt is, hogy 5 rendelésből 1 rendelő nem veszi át a megrendelt csomagot. A Magyar Posta 2017 től csomagként kezel minden levelet, mely nem fér be egy szabvány postaládába. Csomagküldés árakat itt találsz a postánál. Ha van olcsóbb vagy jobb megoldásod szólj, mi átadjuk neki a csomagod.

Vidéken élek, s emiatt nem mennék fel Bp-re, megoldható e a Postai lebonyolítás?
Igen, természetesen. Küldök ki GLS futárt a címére/ munkahelyére, s a futár hozzám hozza azt értékbiztosítva (70eFt-ig alapból). Futár rendelése csak is kizárólag e-mailben történhet, s azt vissza is igazoljuk, hogy mely napra rendeltük meg a futárt. A garanciális és egyéb javítás alkalmával felmerülő postai díjak minden esetben a vevőt terhelik. A csomagküldés ára, ha behozatom a GLS csomagküldővel, s visszaküldöm javítva a címre 3000 Ft/alkalom áfával.

Hol tart az órám javítása?
A hozzánk leadott, vagy GLS futárral beküldött órák szervizmunkáját nyomonkövetheti. Automatikusan küldünk Önnek emailt, ha az órát leadja, vagy az órája elkészült. Online szervizmunkalapunkon pedig Ön is láthatja a munkafolyamatokat. Online szervizünk a http://zergeszerviz.hu weboldalon látható, mely rengeteg kényelmi funkció mellett egy abszolult követhető rendszer.

 

ÉRDEKES KÉRDÉSEK

 

Van egy órám, amit elvesztettem, vonatkozik-e elvesztésre a garancia?

Sajnos erre nem vonatkozik.

Van egy Nike órám, elszakadt a szíjja, ezt mikor tudom bevinni?

Hozzánk bármikor, de nem foglalkozunk más márkákkal, így nem szervizeljük, nem supportáljuk őket.

Van egy órám, aminek lejárt a garanciája 6 hónapja.  18 hónap múlva az is el fog romlani, nem lehetne inkább a legújabb órát kapni helyette? 

Itt egy jővőbe látó kérdező már előre tudja a választ.

Van egy órám, melyhez vettem egy mellkaspántot, hogy pontos legyen a mérés. Másnál is előfordul, hogy rosszul mér?

Ez tipikus fórumos kérdés. Ha szerintünk rossz, akkor vcizsgáltassuk be. Ha szerintünk jó, akkor használjuk. Ha csak beszélgeti akarunk minden objektív adattól független, akkor irány egy fórum.

 

 



Zerge

Nyitva tartás

hétfő 13:00-19:00
kedd 09:00-16:00
szerda 13:00-19:00
csütörtök 09:00-16:00
péntek 09:00-16:00
szombat zárva
vasárnap zárva

Bolt és kapcsolat

1033 Budapest Szentendrei út 13

+36 1 6111 444

zerge@zerge.info Bankkártyák